Blazon de bastard

Blazon de bastard

32.95 26.36 Lei

Seria: Seria de autor Vladimir Nabokov

Recenzie Blazon de bastard

Blazon de bastard a fost primul roman pe care l-am scris in America si asta s-a intamplat la sase ani dupa ce eu si acesta tara ne-am adoptat reciproc. Cea mai mare parte a cartii a fost scrisa in iarna si primavara anilor 1945-1946, intr-o etapa a vietii deosebit de senina si de plina de energie. Starea mea de sanatate era excelenta. Consumul zilnic de tigari atinsese pragul de patru pachete pe zi. Dormeam cel putin patru, cinci ore, iar celelalte ore din noapte mi le petreceam plimbandu-ma cu creionul in mana prin apartamentul mic si afumat din Craigie Circle, Cambridge, Massachusetts, unde locuiam sub o batrana cu picioare din piatra si deasupra unei tinere cu un auz exagerat de fin - Vladimir Nabokov

Cartea "Blazon de bastard" a fost publicata in categoria Beletristica / Literatura universala si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Vladimir Nabokov si a fost publicata de editura Polirom. Se poate cumpara cartea Blazon de bastard prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Blazon de bastard" este de 26.36 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-46-2431-7
Pagini: 264

Pret Blazon de bastard