Biologie. Probleme si exercitii (clasele VII - VIII)

12,89 Lei

Anul aparitiei : 2009

Recenzie Biologie. Probleme si exercitii (clasele VII - VIII)

Exercitii si probleme de biologie pentru cls. a VII-a si a VIII-a

Prezenta lucrare reprezintă un auxiliar util tuturor elevilor claselelor a VII-a şi a VIII-a angrenaţi în pregătirea lecţiilor de biologie întrucât face apel la noţiunile de anatomie, fiziologie şi respectiv ecologie, care se regăsesc în conţinutul manualelor şcolare alternative. Poate fi abordată de către elevi, individual pentru autoevaluarea lor, cât şi în activitatea la clasă, ca auxiliar didactic. Constituie un instrument de lucru foarte util pentru pregătirea elevilor care participă la diferite faze a olimpiadele şcolare de biologie şi a olimpiadei de „Ştiinţe pentru Juniori”.

Lucrarea conţine, pentru fiecare an de studiu, câte 50 de teste de tip exerciţii, probleme/ situaţii problemă, structurate pe capitole precum şi rezolvările corecte ale acestora, prezentate detaliat. Problemele sunt originale şi au grade diferite de dificultate, vizând înţelegerea şi însuşirea corespunzătoare a cunoştinţelor de biologie, dezvoltarea la elevi a capacităţilor de aplicare, analiză, argumentare precum şi dezvoltarea gândirii logice, asociative a elevilor. Lucrarea poate fi folosită şi de profesorii de biologie, ca un auxiliar în evaluarea continuă a elevilor. În speranţa că vom reuşi să contribuim la perfecţionarea pregătirii elevilor, vă dorim mult succes!

Cartea "Biologie. Probleme si exercitii (clasele VII - VIII)" a fost publicata in categoria Suport scolar / Biologie si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Stefania Pelmus Giersch, Mariana Grosu, si a fost publicata de editura Didactica Publishing House. Se poate cumpara cartea Biologie. Probleme si exercitii (clasele VII - VIII) prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Biologie. Probleme si exercitii (clasele VII - VIII)" este de 12.89 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Biologie. Probleme si exercitii (clasele VII - VIII)

Biologie. Ghid de pregatire bacalaureat 2011
Adriana Simona Popescu, Valeria Chiosea, Stefania Pelmus-Giersch