Biografia coapselor

Biografia coapselor

Editura Tracus Arte
21,80 Lei

Recenzie Biografia coapselor

Volumul de debut al Mirelei Lungu, dupa ce autoarea a oscilat intre prozodia clasica si textul liric neversificat, consacra nu doar victoria unei forme asupra alteia, ci defineste optiunea ei pentru comunicarea transanta si dezinhibata. Poeta alege un mod de adresare direct, nesofisticat, care nu ocoleste brutalizarea cititorului prin expunerea intimitatii ei.

Mirela Lungu are vocatia transformarii angoaselor personale in texte prin care receptorul sa i se identifice. Nesofisticata stilistic, cu destule metafore reusite pe care le realizeaza firesc, autoarea este o adepta a confesiunii la persoana intai clara si revelatoare. Debutul Mirelei Lungu este de fapt cartea unei poete experimentate, cu deplin control asupra recuzitei sale si care se cuvine urmarita cu atentie. - Horia Garbea.

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Biografia coapselor", publicata in 2 categorii, Beletristica / Literatura romana, Beletristica / Poezie, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 14.03.2014. A fost scrisa de Mirela Lungu si a fost publicata de editura Tracus Arte. Se poate cumpara cartea Biografia coapselor prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Biografia coapselor" este de 21.8 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-606-8126-66-1
Pagini: 99
Format: 12,3 x 19 cm