BASME

BASME

64,90 Lei

Recenzie BASME

Editia de fata isi propune sa readuca in atentia cititorilor de toate varstele aceste basme nemuritoare, pline de pilde si scrise intr-o limba romana autentica si savuroasa. Pentru o lectura mai usoara, textul povestilor a fost adaptat. S-au pastrat in schimb arhaismele si regionalismele, acestea fiind explicate, unde este cazul, in note de subsol. Astfel, farmecul graiului vechi nu se risipeste, iar basmele culese de Ispirescu nu isi pierd din autenticitate.

Pentru ca frumusetea lor sa fie pe deplin receptata, basmele romanesti sunt insotite de numeroase ilustratii, create special pentru aceasta editie de lux de ilustratori al caror talent nu mai are nevoie de nicio alta confirmare. Volumul este adresat intregii familii si poate fi daruit celor dragi sau pastrat pe raftul bibliotecii, pentru generatiile care vor urma.

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "BASME", publicata in 3 categorii, Carti cadou / Carti Mos Nicolae, Carti pentru copii / Carti pentru copii, Carti pentru copii / Povestile Copilariei, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Petre Ispirescu si a fost publicata de editura Corint Junior. Se poate cumpara cartea BASME prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "BASME" este de 64.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: 2010
ISBN: 973-128-346-3
Pagini: 328