Basme si povesti

18,53 Lei

Numar de pagini : 416

Recenzie Basme si povesti

Hans Christian Andersen s-a impus, alături de Charles Perrault şi fraţii (Jacob şi Wilhelm) Grimm, drept unul dintre cei mai îndrăgiţi scriitori ai copiilor din întreaga lume.
Le redăm tinerilor cititori români, basmele şi poveştile sale, într-o traducere nouă, în consonanţă cu evoluţia limbii, în cea mai bogată culegere publicată vreodată la noi.

Cartea "Basme si povesti" a fost publicata in categoria Carti pentru copii / Povesti si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Hans Christian Andersen si a fost publicata de editura Saeculum Vizual. Se poate cumpara cartea Basme si povesti prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Basme si povesti" este de 18.53 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Basme si povesti

Lumea basmelor
Ioan-Aurel Candrea
Ocolul pamantului in 80 de povesti
Saviour Pirotta
59.90 RON
Gulliver in tara piticilor
Swift Jonathan
Calatorie prin Curcubeu + CD
Andreea Demirgian
16.90 RON
Frumoasa adormita
Charles Perrault
5.70 RON
Basme pentru copii ascultatori
Valeria Modovan
40.68 RON

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Basme si povesti. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Hans Christian Andersen a publicat inca 65 carti prezente in libraria noastra, Basme, Basme de Noapte Buna, Cartea mea de povesti, Cele mai frumoase povesti : de Andersen, Cele mai frumoase povesti - DVD nr. 3 - Degetica, Cele mai indragite basme, Comoara cu povesti - Andersen : Caseta cu cinci carti, Craiasa - Zapezii, Craiasa Zapezii , Craiasa zapezii si alte povesti, Degetica, Degetica, Fetita cu chibrituri, Hainele cele noi ale Imparatului, Hainele cele noi ale imparatului, Hainele cele noi ale imparatului, Lebedele (editie de lux), Mica Sirena, Mica Sirena (editie de lux). Contine CD, Povestea vietii mele, POVESTI , Povesti de noapte buna, Povestile copilariei : Hans Cristian Andersen , Charles Perrault , Fratii Grimm, Povestile lui Andersen, Povestiri editia a II - a, Ratusca cea urata, Ratusca cea urata, Ratusca cea urata : Editie cartonata, Ratusca cea urata, Ratusca cea urata - citim si coloram, Soldatelul de plumb, Soldatul de plumb, Talismanul, Universul basmelor lui Andersen, Alba ca zapada - repovestita dupa fratii Grimm (carte de colorat + poveste), Basme, Basme (opera completa), Basme de Hans Christian Andersen, Basme fermecate (audiobook), CARTE DE POVESTI - VOL. II, CARTE DE POVESTI - VOL. IV, Cele mai frumoase povesti, Cele mai frumoase povesti, Cele mai frumoase povesti - DVD nr.2 - Soldatelul de plumb, Craiasa Zapezii + CD, Craiasa zapezilor , Craiasa Zapezilor, Craiasa zapezilor , Degetica , DEGETICA, Degetica - vol. 9 colectia Cele mai frumoase povesti : contine CD audio, Fata din soc, Fetita cu chibrituri, Hainele imparatului, Lebedele, Mica Sirena, Mica Sirena , Poveşti, Povestea Lunii , Povesti, Povesti, Povestiri, Privighetoarea, Ratusca cea urata, Soldatelul de plumb, dintre care primele 34 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053