Editura Eduard
28,00 Lei

Numar de pagini : 84 Categorie varsta : 7-10 ani; ISBN : 978-973-88204-0-1

Recenzie Basme de Noapte Buna

A fost odată ca niciodată… un băieţel cu inima de gheaţă, un soldăţel îndrăgostit …, o mică sirenă care a vrut să devină om…, o fetiţă neascultătoare şi un lup nesătul.

Cartea cuprinde poveşti nemuritoare ale copilăriei, iscusit ilustrate. Copiii vor afla despre aventurile personajelor din Crăiasa Zăpezii, Soldăţelul de plumb, Mica Sirenă, Scufiţa Roşie.

Cartea "Basme de Noapte Buna" a fost publicata in categoria Carti pentru copii / Carti pentru copii si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Hans Christian Andersen, Charles Perrault, si a fost publicata de editura Eduard. Se poate cumpara cartea Basme de Noapte Buna prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Basme de Noapte Buna" este de 28 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Basme de Noapte Buna

Pippi sosetica
Astrid Lindgren
19.99 RON
Povesti, editia a II - a
Charles Perrault
Biografii celebre. Moneda Cleopatrei
Gerry Bailey, Karen Foster
20.99 RON

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Basme de Noapte Buna. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Hans Christian Andersen a publicat inca 65 carti prezente in libraria noastra, Basme, Basme si povesti, Cartea mea de povesti, Cele mai frumoase povesti : de Andersen, Cele mai frumoase povesti - DVD nr. 3 - Degetica, Cele mai indragite basme, Comoara cu povesti - Andersen : Caseta cu cinci carti, Craiasa - Zapezii, Craiasa Zapezii , Craiasa zapezii si alte povesti, Degetica, Degetica, Fetita cu chibrituri, Hainele cele noi ale Imparatului, Hainele cele noi ale imparatului, Hainele cele noi ale imparatului, Lebedele (editie de lux), Mica Sirena, Mica Sirena (editie de lux). Contine CD, Povestea vietii mele, POVESTI , Povesti de noapte buna, Povestile copilariei : Hans Cristian Andersen , Charles Perrault , Fratii Grimm, Povestile lui Andersen, Povestiri editia a II - a, Ratusca cea urata, Ratusca cea urata, Ratusca cea urata : Editie cartonata, Ratusca cea urata, Ratusca cea urata - citim si coloram, Soldatelul de plumb, Soldatul de plumb, Talismanul, Universul basmelor lui Andersen, Alba ca zapada - repovestita dupa fratii Grimm (carte de colorat + poveste), Basme, Basme (opera completa), Basme de Hans Christian Andersen, Basme fermecate (audiobook), CARTE DE POVESTI - VOL. II, CARTE DE POVESTI - VOL. IV, Cele mai frumoase povesti, Cele mai frumoase povesti, Cele mai frumoase povesti - DVD nr.2 - Soldatelul de plumb, Craiasa Zapezii + CD, Craiasa zapezilor , Craiasa Zapezilor, Craiasa zapezilor , Degetica , DEGETICA, Degetica - vol. 9 colectia Cele mai frumoase povesti : contine CD audio, Fata din soc, Fetita cu chibrituri, Hainele imparatului, Lebedele, Mica Sirena, Mica Sirena , Poveşti, Povestea Lunii , Povesti, Povesti, Povestiri, Privighetoarea, Ratusca cea urata, Soldatelul de plumb, dintre care primele 34 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

Charles Perrault

Charles Perrault a publicat inca 39 carti prezente in libraria noastra, Jupanul Motan sau Motanul Incaltat, Cartea mea de povesti, Cele mai frumoase povesti : de Perrault, Cenusareasa, Cenusareasa sau pantofiorul de sticla : Cndrillon ou la Petite Pantoufle de verre, Cenusareasa. Blana pestrita, Frumoasa adormita, Le Maitre-Chat ou le Chat Botte / Jupanul Pisoi sau Motanul Incaltat, Les Fees / Zanele , Motanul incaltat, Motanul incaltat, Motanul incaltat, Povesti de noapte buna, Povesti, editia a II - a, Povestile copilariei : Hans Cristian Andersen , Charles Perrault , Fratii Grimm, Basme de Charles Perrault, Basme de Charles Perrault, CARTE DE POVESTI - VOL. IV, Cele douasprezece fete de imparat si palatul fermecat, Cenusareasa, Cenusareasa, CENUSAREASA , Frumoasa din padurea adormita, Frumoasa din padurea adormita, Frumoasa din padurea adormita + CD, MOTANUL INCALTAT, Motanul incaltat, Motanul incaltat si alte povesti, Motanul incaltat si alte povesti, Neispravitul, Piele-de-magar, Poveşti, Poveşti cu zane (Motanul incaltat) , Povesti cu vrajitori si zane, Povesti. Editie 2011, Printesa cea isteata sau Aventurile Finutei, Scufita rosie : Citeste si asculta, Scufita rosie si alte povesti, TOM DEGETEL, dintre care primele 15 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053