Balta-Alba. Calatorie in Africa si alte scrieri (BPT)

Editura Art
13,90 Lei

Recenzie Balta-Alba. Calatorie in Africa si alte scrieri (BPT)

Calatorie in Africa constituie primul text din literatura noastra care se structureaza in perspectiva unei teme ce depaseste proza epocii, anticipand una dintre achizitiile modernitatii; gasim aici ceea ce as numi tema povestirii ca spatiu securizant.

Calatorul, deloc nepasator fata de primejdiile drumului pe mare, se instaleaza in povestire ca pentru a uita ceea ce il apasa mai mult; cand marea „ia o privire ingrozitoare“, cand „mii de ganduri ma impresura in zestimpul amurgului“, cand, la imbarcare, „ma cuprinde o jale adanca ce imi aduce descurajare in suflet si o presimtire dureroasa ce ma face a crede ca nu voi mai videa tarmurile si fiintele iubite mie“, naratorul cauta taifasul, adapostul povestirii; un adevarat labirint de povesti, pentru ratacirea fricii, e aceasta calatorie in Africa. […]

Buchetiera de la Florenta si Calatorie in Africa sunt islicul si palaria prozatorului Alecsandri, ideile „vechi“ si ideile „noua“ amestecandu-se in „totul neregulat si neobicinuit“ al unui „teatru curios“ – viata si opera unui scriitor caruia posteritatea ii ramane inca datoare. - IOAN HOLBAN

Cartea "Balta-Alba. Calatorie in Africa si alte scrieri (BPT) " a fost publicata in categoria Beletristica / Literatura romana si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Vasile Alecsandri si a fost publicata de editura Art. Se poate cumpara cartea Balta-Alba. Calatorie in Africa si alte scrieri (BPT) prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Balta-Alba. Calatorie in Africa si alte scrieri (BPT) " este de 13.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 9789731247120

Pret Balta-Alba. Calatorie in Africa si alte scrieri (BPT)

Anotimpuri (BPT)