Balanta (BPT)

Balanta (BPT)

Editura Art
13,90 Lei

Recenzie Balanta (BPT)

"«Balanţa» este un roman pe care cu siguranţă îl citeşti pe nerăsuflate. Un roman care te prinde…, un roman care trebuie citit, nu povestit. Pentru că seamănă atât de bine cu ceea ce ne e dat să trăim astăzi. Este adevărat că realitatea acestui roman vorbeşte despre o perioadă nu foarte îndepăr­ta­tă, cea a comunismului. Este o panoramă a vieţii româneşti de atunci, dar care se potriveşte atât de bine cu noi, cei de acum. Hai să vedem cât de cunoscut îţi sună… vei descoperi că legea şi justiţia sunt puse în aplicare, in­diferent de situaţie, cu pumnul.

Ca şi azi. Abuzuri de funcţie, corupţie şi bi­rocraţie în instituţiile statului. Atât de actual, nu-i aşa? Majoritatea popu­la­ţiei, din oraşe şi din sate, trăieşte la li­mi­ta sărăciei. Astăzi suntem în plină criză economică, nu? O lume lipsită de repere, cu un sistem al valorilor restrâns redată în cele mai sumbre culori. Ar fi redundant să mai adaugăm ceva despre sistemul de valori din România de azi…

«Balanţa» este o carte la care merită să reflectăm... Pentru că astăzi stă în puterea noastră să schimbăm toate acele lucruri care nu ne lasă să trăim demn. Pentru că există şi oameni plini de lumină. Trebuie doar să-i observăm. Pentru că există acele întâlniri cruciale în viaţa noastră, care ne pot schimba destinul… Trebuie doar să nu trecem pur şi simplu pe lângă ele. Pentru că vom întâlni suflete tari, alcătuite dintr-o esenţă nobilă, chiar acolo unde nu credem că ele ar putea exista. Pentru că viaţa ne va lua mereu prin surpindere… Nu moartea trebuie să ne preocupe, ci viaţa, cu toate amănuntele ei de fiecare clipă" - "Balanţa", Ion Băieşu

Cartea "Balanta (BPT)" a fost publicata in categoria Beletristica / Literatura romana si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 17.03.2014. A fost scrisa de Ion Baiesu si a fost publicata de editura Art. Se poate cumpara cartea Balanta (BPT) prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Balanta (BPT)" este de 13.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 9789731246529

Pret Balanta (BPT)

Iubire magica (BPT)