Avem un ZOO !

Avem un ZOO !

39,90 Lei

Recenzie Avem un ZOO !

În 2004, Benjamin Mee părăseşte Londra, renunţând la luxosul său apartament şi se mută în sudul Franţei, împreună cu soţia şi cei doi copii, la ţară, în două hambare unde nu au nici măcar electricitate. Scrie o rubrică la The Guardian şi Grand Design, fiind absolvent de psihologie şi mare iubitor de animale. În Franţa totul e idilic, el e "englezul nebun", soţia lui - "preferata satului", cu care s-a căsătorit recent după 9 ani de relaţie, a cerut-o de nevastă exact în momentul când aceasta îşi pierduse orice speranţă că va mai face acest pas.

Deşi au venit cu intenţia de a sta doar 6 luni, instalează şi electricitate, şi restul utilităţilor, în vreme ce migrenele soţiei o duc pe aceasta la Urgenţe şi astfel se descoperă o tumoră. Între timp, în pragul uşii lor aterizează o broşură care avea să le schimbe viaţa pentru totdeauna: le prezintă o casă la ţară şi o grădină zoologică în paragină.

Fiind visul lor de o viaţă, hotărăsc să le cumpere, moment în care începe nebunia. Toată familia se mută înapoi în Anglia şi aşa începe aventura vieţii la zoo. Minunata familie şi 200 de animale dintre cele mai pitoreşti şi primejdioase trebuie să găsească o cale de a se acomoda unii cu alţii, dar şi de a transforma grădina zoologică într-o afacere de succes.

Cartea "Avem un ZOO !" a fost publicata in categoria Beletristica / Beletristica si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Benjamin Mee si a fost publicata de editura RAO. Se poate cumpara cartea Avem un ZOO ! prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Avem un ZOO !" este de 39.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 9786066091725
Pagini: 288

Pret Avem un ZOO !