Autoportret gol pusca (poeme despre ciute nebune)

20,00 Lei

Recenzie Autoportret gol pusca (poeme despre ciute nebune)

Cosmin Dodoc îsi supune cititorul unui asediu prelungit: masinăria sa de luptă zdrobeste, pe rând, femeia, Dumnezeu, existenta în ansamblul ei. Este evident, totusi, că dincoace de revolta cu zimti, de sufletul de rechin al autorului, care iese triumfător dintr-un ocean de lesuri, se află un spirit inocent, care a trebuit să se rupă de sine, pentru a face fată atotputernicei identităti dintre suferintă si viată. - Stefan Bolea

Desi se află la debut, Cosmin Dodoc ne livrează o poezie matură, complicată, care surprinde integral stările autorului. Volumul este despre tot; în el găsim “si caii băltati si stările de vomă si anii ăstia pe care timpul ni-i aruncă în van”. Poetul stăpâneste arta nuantării, reusind să scoată din fiecare trăire maximul pe care-l are de oferit. Dacă la Heraclit nu te puteai scălda de două ori în apa aceluiasi râu, în poezia lui Cosmin Dodoc nu te poti scufunda de două ori în acelasi sentiment. Autorul stie să ia pulsul sensibilitătii poetice actuale. Cu toate astea, scrisul lui nu seamănă cu al colegilor de generatie; el scrie pentru a se înfătisa cititorului, pentru a transmite, pentru a si-l apropia pe acesta. Autoportret gol-puscă (poeme despre ciute nebune) este una dintre cele mai sincere cărti apărute recent. - Cristina Nemerovschi

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Autoportret gol pusca (poeme despre ciute nebune)", publicata in 2 categorii, Beletristica / Literatura romana, Beletristica / Poezie, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 17.03.2014. A fost scrisa de Cosmin Dodoc si a fost publicata de editura Herg Benet Publishers. Se poate cumpara cartea Autoportret gol pusca (poeme despre ciute nebune) prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Autoportret gol pusca (poeme despre ciute nebune)" este de 20 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-606-8335-30-8
Pagini: 156

Pret Autoportret gol pusca (poeme despre ciute nebune)