Atlas al corpului uman

Atlas al corpului uman

81,00 Lei

ISBN: 9789975696609;pagini: 164;latime: 24.5;inaltime: 33.5;tipar: carton;culori: policromie;anul aparitiei: 2006;varsta: 14+

Recenzie Atlas al corpului uman

Volumul de faţă prezintă o viziune sistematizată a corpului uman. Conţinutul său se împarte în 14 capitole, fiecare fiind dedicat unui sistem specific. Paginile fiecărui capitol constituie planşe care, pe lângă ilustraţia corespunzătoare şi titlul care o însoţeşte, cuprind multiple explicaţii detaliate, toate acestea pentru ca cititorul să dispună nu doar de o colecţie atrăgătoare de planşe anatomice, ci şi să aibă la îndemână cât mai multe informaţii utile. În acest sens, prezentul Atlas al corpului uman oferă, pe lângă utilitatea generală a unui atlas, un bagaj complementar de informaţii extrem de interesante. Lucrarea este destinată atât elevilor, studenţilor, profesorilor, cât şi medicilor, infirmierilor,masorilor, fizioterapeuţilor, homeopaţilor, antrenorilor, gimnaştilor, sportivilor, precum şi celor care se iniţiază în studiul medicinei şi manifestă interes pentru disciplinele privind sănătatea şi îngrijirea corporală.

Cartea "Atlas al corpului uman" a fost publicata in categoria Enciclopedii si atlase / Atlase si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Vigue Martin si a fost publicata de editura Prut International. Se poate cumpara cartea Atlas al corpului uman prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Atlas al corpului uman" este de 81 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Atlas al corpului uman

Mic atlas botanic
Aurora Mihail