Atlas geografic scolar

Atlas geografic scolar

Editura Corint
34,90 Lei

Recenzie Atlas geografic scolar

Anul aparitiei: 2006; Pagini continute: 64

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Atlas geografic scolar", publicata in 2 categorii, Enciclopedii si atlase / Atlase, Suport scolar / Geografie, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 17.03.2014. A fost scrisa de Octavian Mandrut si a fost publicata de editura Corint. Se poate cumpara cartea Atlas geografic scolar prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Atlas geografic scolar" este de 34.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Atlas geografic scolar

Mic atlas de pasari
Aurora Mihail
Atlas - Corpul uman
Steve Parker
Mic atlas de ecologie
Aurora Mihail
Atlasul lumii medievale
Simon Adams
36.99 RON
Primul meu atlas geografic
Octavian Mandrut
27.50 RON
Statele lumii contemporane
Radu Sageata, Serban Dragomirescu
59.90 RON
Atlas geografic scolar
Constantin Furtuna

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Atlas geografic scolar. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Octavian Mandrut

Octavian Mandrut a publicat inca 31 carti prezente in libraria noastra, Geografia continentelor extraeuropene. Caietul elevului clasa a VII-a, Geografia continentelor. Europa. Manual pentru clasa a VI-a, Geografia Romaniei. Caietul elevului clasa a VIII-a, Geografia Romaniei. Manual pentru clasa a VIII-a, Geografie fizica. Manual pentru clasa a IX-a : Pamantul - planeta oamenilor, Geografie. Manual pentru clasa a X-a, Geografie. Manual pentru clasa a XII-a : Europa. Romania. Uniunea Europeana. Probleme fundamentale, Primul meu atlas geografic, Atlas geografic de buzunar, Atlas geografic Romania : editie 2010, Competentele in invatarea geografiei, Elemente de didactica aplicata a geografiei, GEOGRAFIA (lb.maghiara) - cls.a VII-a, GEOGRAFIA CONTINENTELOR (lb.maghiara) - a VI-a, GEOGRAFIA CONTINENTELOR - EUROPA Caiet cls.a VI-a, Geografia continentelor extraeuropene. Manual pentru clasa a VII - a, Geografia Romaniei : Teste si bareme, GEOGRAFIA ROMANIEI - GHIDUL PROFESORULUI, GEOGRAFIA ROMANIEI NOTIUNI ESENTIALE Cls. VIII, GEOGRAFIA ROMANIEI. TESTE SI BAREME, GEOGRAFIE - GHIDUL PROFESORULUI IX-XII, GEOGRAFIE - GHIDUL PROFESORULUI V-VIIIGHIDUL , GEOGRAFIE - Manual cls. a XI-a / An de completare, GEOGRAFIE - Manual pentru clasa a IV-a, GEOGRAFIE - Manual pentru clasa a XI-a, GEOGRAFIE / SAM - Manual pentru clasa a X-a, GEOGRAFIE GENERALA - Caietul elevului cls. V, Geografie pentru clasele V-VIII : Culegere de exercitii, intrebari si teste, Geografie teste sii bareme, Mic atlas geografic, Romania - atlas geografic scolar, dintre care primele 8 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053