Arta posibilului : Transformarea vietii profesionale si personale

Editura Publica
49,00 Lei

Recenzie Arta posibilului : Transformarea vietii profesionale si personale

Arta posibilului oferă un set de practici revolutionare ce stimulează creativitatea în cadrul tuturor activitătilor umane. Pătrunsă de energia dinamicului lor parteneriat, cartea îmbină extraordinarul talent organizatoric, didactic si comunicational al lui Ben cu geniul dovedit de Rosamund Stone Zander în crearea de paradigme inovative în sprijinul realizării personale si profesionale. Printr-un contrapunct vioi, autorii ne oferă o întelegere profundă a puternicului rol pe care notiunea de posibil îl poate juca în toate aspectele vietii noastre.

Practicile aparent simple propuse de Zander se fundamentează pe două premise: anume că viata se compune ca o povestire („totul e inventie”) si că, printr-un proces de redefinire, devin posibile mult mai multe lucruri decât cred oamenii în mod obisnuit. Perspectiva ne este modificată prin intermediul unor povestiri, parabole si anecdote înăltătoare, inspirate atât din experienta personală a autorilor, cât si din modelele oferite de eroi celebri sau chiar din viata de zi cu zi. De la „Acordarea Notei 10” si misterioasa „Regulă Numărul 6” la „A conduce din orice pozitie” ― împărtăsirea uimitoarei revelatii a lui Ben că forta dirijorului sau a liderului depinde în mod direct de cât de multă măretie este acesta dispus să acorde altora ― fiecare practică oferă o oportunitate de transformare personală si profesională.

”Ghidul de practici al sotilor Zander mi-a transformat viata într-un univers al posibilitătilor nemărginite. Din momentul în care am citit-o, fiecare zi care a urmat a fost una perfectă. Implicatiile pentru mediile corporatiste si politice sunt colosale.” - Warren Bennis, profesor de business, Universitatea California de Sud

”Iubesc această carte. Este provocatoare, instructivă si înăltătoare. Ideile si practicile pe care le contine se referă la crearea si explorarea de noi posibilităti în viată. Este o binefacere pentru cititori, ca ghid al dezvoltării personale, precum si ca resursă utilizabilă în conducerea altora. Arta posibilului este o nestemată.” - Peter J. Frost, sef al Catedrei Edgar F. Kaiser pentru Comportament Organizational din cadrul Universitătii Columbia

”Arta posibilului face realizabil un viitor mai uman si mai luminos. Îmi doresc cu adevărat ca fiecare să citească această carte ― ne deschide calea către comoara imensei capacităti creative umane. Practicile sunt simple, însă extraordinar de eficiente pentru conectarea la energiile nelimitate ale imaginatiei umane.” - Margaret J. Wheatley, autor al Leadership and the New Science si presedinte al Institutului Berkana.

”Profesorul Zander le dă câte o notă de 10 studentilor săi la început de semestru, rugându-i să justifice de ce cred că ar merita-o la sfârsit. O tehnică fantastică de motivare și responsabilizare. Cartea este o corolă de astfel de idei aplicabile.” - Ascendis

Cartea "Arta posibilului" a fost publicata in categoria Economie / Resurse umane si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Benjamin Zander, Rosamund Stone Zander, si a fost publicata de editura Publica. Se poate cumpara cartea Arta posibilului prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Arta posibilului" este de 49 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-606-8360-01-0
Pagini: 248
Format: 14,5 x 20,5 cm