12,00 Lei

Anul aparitiei : 2009; Numar de pagini : 168; Format : 15 x 21 cm; ISBN : 978-973-47-0636-5

Recenzie Aritmetica. Algebra. Geometrie : Clasa a V - a, partea I

Culegerile sunt elaborate in conformitate cu programa scolara revizuita in 2008, avizata de Ministerul Educatiei Cercetarii si Inovarii.

Contin exercitii recapitulative, modele de lucrari semestriale si indicatii sau solutii pentru rezolvarea problemelor.

Pot fi utilizate cu succes in paralel cu activitatea desfasurata la clasa, profesorul fiind orientat si de planificarile calendaristice si semestriale oferite de autori.

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Aritmetica. Algebra. Geometrie", publicata in 2 categorii, Manuale scolare (clasa) / Clasa a V-a, Manuale scolare (materie) / Matematica, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Maria Zaharia, Dan Zaharia, Sorin Peligrad, si a fost publicata de editura Paralela45. Se poate cumpara cartea Aritmetica. Algebra. Geometrie prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Aritmetica. Algebra. Geometrie" este de 12 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Aritmetica. Algebra. Geometrie : Clasa a V - a, partea I

Matematica pentru clasa V - a. Semestrul II. Editie 2012
Marius Perianu, Catalin Stanica, Ioan Balica, Dumitru Savulescu
Matematica pentru clasa a V - a. Semestrul I
Catalin Stanica, Dumitru Savulescu, Ion Rosu, Marius Perianu
English for children. Starters
red. Diana Piscarac
26.00 RON
Istorie. Manual pentru clasa a V-a
Petre Zoe, L. Capita, Monica Dvorski, Carol Capita, Ioan Grosu
14.90 RON
Istorie. Manual pentru clasa a V-a
Balutoiu Valentin, Vlad Constantin, Zoe Petre, L. Capita, Monica Dvorski
14.90 RON
Educatie tehnologica . Manual clasa a V-a
Gabriela Lichiardopol, Viorica Stoicescu, Silvica Neacsu

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Aritmetica. Algebra. Geometrie : Clasa a V - a, partea I. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Maria Zaharia

Maria Zaharia a publicat inca 29 carti prezente in libraria noastra, MATEMATICA clasa IV. CAIET PENTRU TIMPUL LIBER , Matematica. Caiet pentru timpul liber. Clasa a VI - a : Editia a IV - a, Matematica. Caiet pentru timpul liber. Clasa a VII - a : Editia a III - a, Matematica. Evaluarea nationala 2012. Clasa a VIII - a : Teme recapitulative si 55 de teste rezolvate dupa modelul MECTS, ALGEBRA. GEOMETRIE. CLASA A V-A. PARTEA I. ANUL SCOLAR 2008-2009, ALGEBRA. GEOMETRIE. CLASA A VI-A. PARTEA I. ANUL SCOLAR 2008-2009, Aritmetica, Algebra, Geometrie pentru clasa a V-a, partea a II-a, Aritmetica, Algebra, Geometrie pentru clasa a VI-a, partea a II-a, ARITMETICA, ALGEBRA, GEOMETRIE, clasa VI, partea a II-a , MATEMATICA clasa II. CAIET PENTRU TIMPUL LIBER , MATEMATICA. CAIET DE VACANTA. CLASA A II-A , MATEMATICA. CAIET DE VACANTA. CLASA A III-A, MATEMATICA. CAIET DE VACANTA. CLASA A IV-A, MATEMATICA. CAIET DE VACANTA. CLASA A VI-A, MATEMATICA. CAIET DE VACANTA. CLASA A VII-A, MATEMATICA. CAIET DE VACANTA. CLASA I, MATEMATICA. CONCURSURI BACAUANE, MATEMATICA. PREGATIREA TEZEI CU SUBIECT UNIC. CLASA A VII-A, SEMESTRUL II. CONFORM M.Ed.C.T 2008-20, MATEMATICA. PREGATIREA TEZEI CU SUBIECT UNIC. CLASA A VII-A. SEMESTRUL II, MATEMATICA. PREGATIREA TEZEI CU SUBIECT UNIC. CLASA A VIII-A, SEMESTRUL II. CONFORM M.Ed.C.T 2008-2, MATEMATICA. PREGATIREA TEZEI CU SUBIECT UNIC. CLASA A VIII-A. SEMESTRUL II, Aritmetica, Algebra, Geometrie, Clasa a V-a, partea a II - a, Aritmetica, Algebra, Geometrie, Clasa a VI-a, partea a II - a, ARITMETICA, ALGEBRA, GEOMETRIE, clasa V, partea a II-a, Aritmetica. Algebra. Geometrie : Clasa a VI - a, partea I, MATEMATICA clasa I. CAIET PENTRU TIMPUL LIBER , MATEMATICA clasa III. CAIET PENTRU TIMPUL LIBER , Matematica. Pregatirea tezei cu subiect unic, cls.a VII-a,semestrul I, Matematica.Pregatirea tezei cu subiect unic, cls.a VIII-a,semestrul I , dintre care primele 4 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

Dan Zaharia

Dan Zaharia a publicat inca 18 carti prezente in libraria noastra, ALGEBRA. CLASELE XI-XII, ALGEBRA. GEOMETRIE. CLASA A V-A. PARTEA I. ANUL SCOLAR 2008-2009, ALGEBRA. GEOMETRIE. CLASA A VI-A. PARTEA I. ANUL SCOLAR 2008-2009, Aritmetica, Algebra, Geometrie pentru clasa a V-a, partea a II-a, Aritmetica, Algebra, Geometrie pentru clasa a VI-a, partea a II-a, ARITMETICA, ALGEBRA, GEOMETRIE, clasa VI, partea a II-a , CAIETUL DE ASISTENTE AL DIRECTORULUI, ELEMENTE DE ALGEBRA LINIARA SI GEOMETRIE ANALITICA. CLASA A XI-A, ELEMENTE DE ALGEBRA. CLASA A XII-A, GHIDUL PRACTIC AL DIRECTORULUI UNITATII DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR, MATEMATICA. MANUAL PENTRU CLASA A XI-A, MATEMATICA. PREGATIREA TEZEI CU SUBIECT UNIC. CLASA A VIII-A. SEMESTRUL II, Aritmetica, Algebra, Geometrie, Clasa a V-a, partea a II - a, Aritmetica, Algebra, Geometrie, Clasa a VI-a, partea a II - a, ARITMETICA, ALGEBRA, GEOMETRIE, clasa V, partea a II-a, Aritmetica. Algebra. Geometrie : Clasa a VI - a, partea I, Matematica M1. Manual pentru clasa a XI - a, Matematica.Pregatirea tezei cu subiect unic, cls.a VIII-a,semestrul I .

Sorin Peligrad

Sorin Peligrad a publicat inca 3 carti prezente in libraria noastra, ALGEBRA. GEOMETRIE. CLASA A V-A. PARTEA I. ANUL SCOLAR 2008-2009, Aritmetica, Algebra, Geometrie pentru clasa a V-a, partea a II-a, ARITMETICA, ALGEBRA, GEOMETRIE, clasa V, partea a II-a.

0213167053