Arheologie si istorie in spatiul carpato-balcanic

50,00 Lei

Recenzie Arheologie si istorie in spatiul carpato-balcanic

Volumul Arheologie şi istorie în spaţiul carpato-balcanic materializează lucrările Simpozionului Naţional al Cercetării Istorice, ediţia I (http://arpv.wordpress.com/2011/03/08/231/), organizat la Târgovişte, în dec. 2010, de către Asociaţia Română pentru Promovarea Valorii (http://arpv.wordpress.com/), în parteneriat cu Universitatea "Valahia" din Târgovişte şi Complexul Naţional Muzeal "Curtea Domnească" din Târgovişte.

Manifestarea s-a concretizat într-o primă întâlnire de anvergură academică sub egida ARPV, fiind dedicată cadrelor didactice şi cercetătorilor din întreaga ţară, beneficiind, în consecinţă, de o participare numeroasă, a cărei consistenţă ştiinţifică a fost asigurată de specialişti  aparţinând unor instituţii prestigioase, precum Muzeul Naţional de Istorie al României, Institutul de Istorie "Nicolae Iorga"din Bucureşti, Institutul de Arheologie "Vasile Pârvan" din Bucureştisau Institutul Naţional al Patrimoniului. Acestora li s-au adăugat cadre didactice universitare şi cercetători din reţeaua muzeală, precum şi un număr important de doctoranzi, cărora li s-a oferit, astfel, şansa integrării într-o comunitate ştiinţifică elitistă, din care n-au lipsit numele mari ale istoriografiei naţionale contemporane.

Urmare firească a iniţiativei ARPV, volumul de faţă reprezintă şi cea dintâi producţie ştiinţifică a asociaţiei noastre, căreia vom încerca să-i adăugăm, cât mai curând, alte câteva materiale de valoare, aflate în diverse faze de pregătire editorială. În speranţa unei reuşite depline, vom multumi, şi pe această cale, partenerilor şi finanţatorilor noştri, ale căror eforturi sunt cu atât mai meritorii, cu cât vin să contribuie la bunul mers al unor iniţiative pur ştiinţifice, lipsite totalmente de mirajul beneficiului economic. - dr. Denis Căprăroiu

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Arheologie si istorie in spatiul carpato-balcanic", publicata in 2 categorii, Stiinte / Arheologie, Istorie / Diverse, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Denis Capraroiu si a fost publicata de editura Cetatea de Scaun. Se poate cumpara cartea Arheologie si istorie in spatiul carpato-balcanic prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Arheologie si istorie in spatiul carpato-balcanic" este de 50 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-606-537-085-2
Pagini: 500
Format: 17 x 24 cm