Apocalipsa lui Ioan

Apocalipsa lui Ioan

29,00 Lei

Recenzie Apocalipsa lui Ioan

Volumul cuprinde ciclul de douăsprezece conferinţe (precedat de o conferinţă publică) ţinut de Rudolf Steiner la Nürnberg între 17 şi 20 iunie 1908, care dezvoltă sensul adânc al revelaţiei pline de taină a Apocalipsei lui Ioan, cu care se încheie Noul Testament. La sfârşitul volumului sunt reproduse  cele şapte „peceţi”, realizate în 1907 după schemele şi îndrumările lui Rudolf Steiner.

Cartea "Apocalipsa lui Ioan" a fost publicata in categoria Religie si teologie / Studii si eseuri teologice si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 17.03.2014. A fost scrisa de Rudolf Steiner si a fost publicata de editura Univers Enciclopedic Gold. Se poate cumpara cartea Apocalipsa lui Ioan prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Apocalipsa lui Ioan" este de 29 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-606-8162-59-1
Pagini: 278

Pret Apocalipsa lui Ioan

Elihu
F.Wallner Wolfgang
Dosarele Isus
Michael Baigent
49.99 RON
Omul si Ingerul sau
Henry Corbin
9.26 RON
Elemente de teologie
Proclos
24.50 RON
Memorii
Sf. Clement Romanul
Religie, stiinta, ocultism, adevar
Gheorghe Diculescu-Neagoe
39.24 RON

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Apocalipsa lui Ioan. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Rudolf Steiner

Rudolf Steiner a publicat inca 37 carti prezente in libraria noastra, Astronomia si stiintele naturii, Evanghelia dupa Ioan : Vol. 1-3, Evanghelia dupa Marcu, Evanghelia dupa Matei, Fiinte spirituale din natura, Karma si reincarnare, Metamorfoza cosmica si umana, Minuni cosmice, incercari ale sufletului si revelatii spirituale, Misiunea sufletelor popoarelor, Omul : Hieroglifa a Cosmosului, Spiritualitatea cosmica si fizicul uman, Teze antroposofice, Christian Rosenkreutz, Christos si Sufletul Uman, Cum il poate regasi Omenirea pe Christos?, Cum se dobandesc cunostinte despre lumile superioare, De la Isus la Christos, Despre lucrarea ingerilor, Devenirea umana Sufletul lumii si Spiritul lumii, Entitatile spirituale in Corpurile Ceresti si in Regnurile Naturale, Evanghelia a cincea, Evanghelia dupa Luca, Filosofia libertatii, Geneza. Din tainele creatiei, Ierarhiile spirituale si reflectarea lor in lumea fizica, Intrebari omenesti. Raspunsuri cosmice, Isis Maria Sophia, Misterii. Evolutie si cunoastere, Mituri si misterii egiptene, Noua spiritualitate si trairea lui Christos, Psihologie spirituala, Somnul si visele. Punti catre spirit, Stiinta oculta. Editia a II - a, Taina Sfintei Treimi, Teosofie, Trepte premergatoare Misteriului de pe Golgota, Treptele cunoasterii superioare, dintre care primele 12 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053