Apiterapia. Cum sa folosim produsele stupului pentru sanatate

Editura Fiat Lux
21,80 Lei

Recenzie Apiterapia. Cum sa folosim produsele stupului pentru sanatate

Dupa ce prezinta produsele stupului si dupa ce lamureste mecanismele lor de actiune, autoarea se ocupa in mod sistematic de efectele lor benefice pentru sanatate: in patologia tubului digestiv; in stomatologie; in afectiunile gastro-intestinale; in afectiunile hepato-biliare; in patologia oftalmica; in afectiunile aparatului respirator (afectiuni pulmonare si ORL); in cardiologie si afectiunile cardiovasculare; in afectiunile renale; in afectiunile uro-genitale; in obstretica si gincologie; in afectiunile tesutului conjuctiv, sistemul muscular si osos (cu o atentie speciala pentru reumatism); in afectiunile sistemului nervos (atrag atentia modalitatile apiterapeutice in tulburarile de memorie si in cazul sclerozei multiple); in endocrinologie (subcapitole aparte le sunt consacrate afectiunilor tiroidiene si diabetului); in pediatrie (infectii si parazitoze, probleme de psihomotricitate si anomalii congenitale); in bolile infectioase (inclusiv in SIDA); in dermatologie; in afectiunile imunitare (alergii, autoimune, cslerodermie); in hematologie (anemii, coagulare sanguina) si cancer etc.

Cartea "Apiterapia. Cum sa folosim produsele stupului pentru sanatate" a fost publicata in categoria Sanatate, nutritie, sport / Remedii naturiste si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Cristina Mateescu si a fost publicata de editura Fiat Lux. Se poate cumpara cartea Apiterapia. Cum sa folosim produsele stupului pentru sanatate prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Apiterapia. Cum sa folosim produsele stupului pentru sanatate" este de 21.8 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: 2008
ISBN: 978-973-9250-88-7
Pagini: 183