Aparitia slavilor : Istorie si arheologie la Dunarea de Jos in veacurile VI-VII

50,00 Lei

Recenzie Aparitia slavilor : Istorie si arheologie la Dunarea de Jos in veacurile VI-VII

Cunostintele noastre actuale despre originea slavilor  sunt, în mare masura, o mostenire a secolului al XIX-lea. Stradanie intelectuala organic legata de forjarea identitatilor nationale, studiul slavilor timpurii ramâne un subiect major - daca nu cel mai important - al istoriografiei est-europene. În zilele noastre, istoria slavilor este scrisa în special de istorici si arheologi, dar în urma cu jumatate de veac discursul cel mai sonor era al învatatilor proveniti din lingvistica comparata. Interactiunea unor abordari din domenii atât de diferite a facut din conceptul etnicitatii (slavilor) o importanta unealta a "politicii culturale". - dr. Florin Curta, arheolog, University of Florida, USA

Lucrarea nu si-a propus sa realizeze numai o evocare a perioadei arhaice din trecutul slavilor, ci a vizat si o reconstituire a istoriei regiunilor unde s-a derulat migratia lor... Autorul probeaza în egala masura familiarizarea cu textele cronicilor si cu vestigiile arheologice disponibile, ambele supuse unei analize extrem de penetrante, ce evitiaza cu circumspectie contaminarea de punctele de vedere cu iz perimat... - acad. dr. Victor Spinei, Institutul de Arheologie, Iasi

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Aparitia slavilor", publicata in 2 categorii, Stiinte / Arheologie, Istorie / Antichitatea, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Florin Curta si a fost publicata de editura Cetatea de Scaun. Se poate cumpara cartea Aparitia slavilor prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Aparitia slavilor" este de 50 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 973-7925-61-0
Pagini: 414
Format: 17 x 24 cm