Aparitia lui Christos in Eteric

Aparitia lui Christos in Eteric

29,00 Lei

Recenzie Aparitia lui Christos in Eteric

Rudolf Steiner a vorbit pentru prima dată acum un secol despre revenirea eterică a lui Christos. Cartea de faţă este dedicată acestei probleme. Prin cercetare spirituală Rudolf Steiner a descoperit diferite aspecte ale acestui eveniment al vremurilor noastre, care până astăzi nu au fost analizate în totalitate

Există trei aspecte ale revenirii eterice a lui Christos care au legătură cu sarcinile Societăţii Antroposofice: pregătirea omenirii pentru revenirea eterică; necesitatea cunoaşterii, în antroposofie, a limbajului spiritual în care se pot pune întrebări  Christosului eteric; conlucrarea cu Christos ca Domn al karmei şi relaţia cu arhanghelul Mihael, ca şi cunoaşterea forţelor potrivnice care falsifică acest eveniment. Toate acestea fac obiectul prezentei lucrări.

Cartea "Aparitia lui Christos in Eteric" a fost publicata in categoria Religie si teologie / Studii si eseuri teologice si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 18.03.2014. A fost scrisa de Sergej Prokofieff si a fost publicata de editura Univers Enciclopedic Gold. Se poate cumpara cartea Aparitia lui Christos in Eteric prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Aparitia lui Christos in Eteric" este de 29 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-606-8358-24-6
Pagini: 240

Pret Aparitia lui Christos in Eteric