Amintirile unui aspirant la eternitate : Volumul I

Editura Daksha
36,00 Lei

Ramakantha

Recenzie Amintirile unui aspirant la eternitate : Volumul I

Cartea de faţă este însăşi chintesenţa învăţăturilor unei fiinte desăvârsite şi mesajul ei despre spiritualitatea cea mai înaltă. Fără îndoială că, pentru cel care are inima cuprinsă de o mare aspiraţie pentru căutarea spirituală, iar mintea ascuţită şi capabilă să înţeleagă profunzimea adeseori abisală a explicaţiilor lui Jagadananda, informaţiile din text vor constitui o veritabilă trambulină către ceea ce traditia orientală numeste realizarea spirituală ultimă.

„[...]Am putut să-l privesc cu atenţie pe Jagadananda. De statură medie, slab, cu plete lungi şi negre aflate în relativă neorânduială, cu o barbă lungă şi ţinându-şi ochii pe jumătate închişi, el părea că se afla atunci în această lume şi totuşi în afara ei. În mod neaşteptat pentru vârsta înaintată pe care părea să o aibă, trăsăturile fine ale chipului său erau aproape lipsite de riduri. Se afla în poziţie de meditaţie, cu picioarele încrucişate pe o blană de tigru care era destul de uzată, iar lângă el stătea sprijinit un trident din bronz, semn distinctiv al adorării lui Shiva. Ochii lui întredeschişi priveau parcă lumea şi în acelaşi timp dincolo de ea, pătrunzând până în adâncurile cele mai neştiute ale sufletului. Am avut această certă impresie în fracţiunea de secundă în care ni s-au întâlnit ochii pentru prima dată.”

Cartea "Amintirile unui aspirant la eternitate" a fost publicata in categoria Religie si teologie / Spiritualitate si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 17.03.2014. Se poate cumpara cartea Amintirile unui aspirant la eternitate prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Amintirile unui aspirant la eternitate" este de 36 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-1965-29-1
Pagini: 464

Pret Amintirile unui aspirant la eternitate : Volumul I