Editura Leda
24,75 Lei

Colectia: F.M. Dostoievski
Seria: Leda Clasic

Recenzie Amintiri din casa mortilor

Prin structura lor Amintirile din Casa mortii detin un statut aparte in creatia lui Dovstoieski fapt dovediti in primul rand de figura naratorului Alexandr Petrovici Goreanikov.

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Amintiri din casa mortilor", publicata in 3 categorii, Beletristica / Capodopere, Beletristica / Literatura clasica, Beletristica / Literatura rusa, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 14.03.2014. A fost scrisa de F.M. Dostoievski si a fost publicata de editura Leda. Se poate cumpara cartea Amintiri din casa mortilor prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Amintiri din casa mortilor" este de 24.75 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Subiecte: capodopere

Pret Amintiri din casa mortilor

Alteta regala
Thomas Mann
Absalom, absalom!
William Faulkner
29.61 RON
Adio arme
Ernest Hemingway
44.95 RON
Gargantua si Pantagruel
Francois Rabelais
49.00 RON
Romeo si Julieta
William Shakespeare
4.05 RON
America
Franz Kafka
22.50 RON
Amintiri din casa mortilor
F.M. Dostoievski
24.75 RON
Amantul doamnei Chatterley
D. H. Lawrence
28.80 RON

1. Amintiri din casa mortilor de Cristina.M la 07.05.2012

"Amintiri din casa mortilor" (1862) este a saptea carte a lui Feodor Dostoievski, predecesoarea romanului "Insemnari din subterana", scris doi ani mai tarziu. Inca o data, autorul patrunde psihologia umana si analizeaza politica sociala si spirituala a societatii prin intermediul scriiturii. Alexandr Petrovici Goriancikov, personajul principal, este un nobil condamnat la ocna in Siberia,ca pedeapsa pentru asasinarea sangeroasa a sotiei sale. Eliberat, el ramane in nordul Rusiei si devine meditator de franceza la o familie bogata iar dupa moartea sa, ii este gasit un jurnal din inchisoare cu numele "Amintiri din casa mortiolor". Citind paginile, se dezvaluie o lume cumplita, a suferintei, in care singurul motiv pentru care viata mai are sens este ziua eliberarii, singura distragere fiind munca. Dostoievski chiar afirma ca :"Daca ai vrea intr-adevar sa strivesti, sa distrugi un om, sa-i dai pedeapsa cea mai ingrozitoare, astfel incat si cel mai aspru criminal sa se cutremure la gandul acestei pedepse si sa se sperie de ea dinainte, atunci ar fi suficient sa-i conferi muncii un caracter de inutilitate totala, completa, de absurditate." Cele mai multe reguli ale ocnei sunt lipsite de sens si chiar inutile, servind doar la alimentarea cu ura a detinutilor, imblanzirea aparenta fiind doar efectul declansat de frica ce antreneaza viitorul criminal. Conditiile trai sunt mizere, dar tocmai acest lucru permite reliefarea adevaratului ocnas, fie el smerit si cu frica de Dumnezeu fie la fel de crud si indiferent ca in momentul delictului.

Adaugati o recenzie

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Amintiri din casa mortilor. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

F.M. Dostoievski

F.M. Dostoievski a publicat inca 26 carti prezente in libraria noastra, Crima si pedeapsa, Dublul, Fratii Karamazov. Discursul marelui inchizitor (audiobook), Insemnari din subterana (audiobook), Adolescentul : Editie cartonata, Adolescentul, Crima si pedeapsa, Crima si pedeapsa : Editie cartonata, Crima si pedeapsa , Crima si pedeapsa, Crime and Punishment, Demonii, Demonii (Top 10), Eternul sot. Dublul, Fratii Karamazov, Fratii Karamazov (Top 10), Idiotul, Idiotul (Top 10) : Editie 2011, Insemnari din subterana (Top 10), Insemnari din subterana si alte microromane, Jucatorul, Jucatorul (Top 10), Jurnal de scriitor, Pachet promotional Literatura rusa, Pachet promotional Top 10+ (69-72), Umiliti si obiditi, dintre care primele 4 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

Leda Clasic

0213167053