Amintiri, povesti, povestiri. Editie de lux

13,50 Lei

Recenzie Amintiri, povesti, povestiri. Editie de lux

Stau cateodata si-mi aduc aminte ce vremi si ce oameni mai erau in partile noastre, pe cand incepusem eu, dragalita-doamne, a ma ridica baietas la casa parintilor mei, in satul Humulesti, din targ drept peste apa neamtului; un sat mare si vesel, impartit in trei parti care se tin tot de una: Vatra Satului, Delenii si Bejenii. Si-aoi humulestii si pe vremea accea nu erau numai asa un sat de oameni fara capatai, ci sat vechi razasesc, intemeiat in toata puterea cuvantului: cu gospodari tot unul si unul, cu flacai voinici si fete mandre, care stiau a invarti si hora, dar si suveica, de vuia satul de vatale in toate partile; cu biserica frumoasa si niste preoti, si dascali, si poporani ca aceia, de faceau mare cinste satului lor. - fragment

Cuprins:

• Amintiri din copilarie I
  • Amintiri din copilarie II
  • Amintiri din copilarie III
  • Amintiri din copilarie IV

Povesti

• Soacra cu trei nurori
  • Povestea porcului
  • Povestea lui Harap Alb
  • Fata babei si fata mosneagului
  • Capra cu trei iezi
  • Punguta cu doi bani
  • Ursul pacalit de vulpe
  • Ivan Turbinca
  • Povestea lui Stan Patitul
  • Inul si camesa

Povestiri

• Poveste (Prostia omeneasca)
  • Povestea unui om lenes
  • Mos Ion Roata si Voda Cuza
  • Mos Nichifor Cotcariul
  • Pacala
  • Popa Duhu
  • Acul si barosul
  • Cinci pani
  • Index
Cartea "Amintiri, povesti, povestiri. Editie de lux" a fost publicata in categoria Carti pentru copii / Povesti si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 18.03.2014. A fost scrisa de Ion Creanga si a fost publicata de editura Steaua Nordului. Se poate cumpara cartea Amintiri, povesti, povestiri. Editie de lux prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Amintiri, povesti, povestiri. Editie de lux" este de 13.5 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: 2010
ISBN: 978-606-511-247-6
Pagini: 351
Format: 17 x 24 cm

Pret Amintiri, povesti, povestiri. Editie de lux

Povesti pentru copii (audiobook)
Magda Catone, Rodica Negrea
90.00 RON
Cartea junglei - Poveste clasica
Rudyard Kipling
Povesti si povestiri
Ion Creanga
7.99 RON

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Amintiri, povesti, povestiri. Editie de lux. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Ion Creanga

Ion Creanga a publicat inca 91 carti prezente in libraria noastra, Amintiri din copilarie, Amintiri din copilarie : Povestiri, Amintiri din copilarie. Povesti. Povestiri (BPT), Capra cu trei iezi, Capra cu trei iezi, Capra cu trei iezi : Material didactic pentru activitati de gradinita, Capra cu trei iezi, Fata babei si fata mosneagului, Pacala si ispravile lui, Povestea lui Harap Alb, Povestea lui Harap-Alb, Povestea povestilor (audiobook), Povesti, Povesti si povestiri, Povesti, amintiri, povestiri, Povesti, povestiri si amintiri, Povesti, Povestiri, Amintiri, Punguţa cu doi bani, Punguta cu doi bani : Sa ne jucam pe calculator, Punguta cu doi bani, Punguta cu doi bani - citim si coloram, Ursul pacalit de vulpe, Ursul pacalit de vulpe : Sa ne jucam pe calculator, Ursul pacalit de vulpe, Povesti, Povestiri, Amintiri din Copilarie , Punguta cu doi bani, Amintiri din copilarie, Amintiri din copilarie, Amintiri din copilarie, AMINTIRI DIN COPILARIE, Amintiri din copilarie, Amintiri din copilarie - Povesti. Povestiri : Cartea de acasa vol. 1, Amintiri din copilarie. Povesti. Povestiri, Amintiri din copilarie. Povesti. Povestiri, Amintiri din copilarie. Povestiri : Editie 2012, Capra cu trei iezi , Capra cu trei iezi , Capra cu trei iezi + CD - vol. 6, CARTE DE POVESTI - VOL. I, CARTE DE POVESTI - VOL. II, CARTE DE POVESTI - VOL. IV, Cartea de Aur a povestilor, Cele mai frumoase povesti : Mari povestitori romani, Danila Prepeleac, Danila Prepeleac, Fata babei si fata mosneagului , Fata babei si fata mosneagului , Harap Alb, Harap-alb , Harap-alb , La cirese , La scaldat , La scaldat. Invat sa citesc!, Nazdravaniile lui Pacala, Opere volumele i-v, Poveşti. Povestiri. Amintiri, Poveşti. Povestiri. Amintiri, POVEŞTI, POVESTIRI, POVESTIRI DIDACTICE, Poveste, Povestea lui Stan Patitul, Povestea porcului, Povestea povestilor, Povestea unui om lenes, Povestea unui om lenes, Povesti si povestiri, Povesti, povestiri, Povesti, povestiri, amintiri, Povesti, povestiri. amintiri din copilarie, Povesti,Povestiri, Amintiri, Povesti. povestiri. amintiri, Povesti.Amintiri.Povestiri, editia a III - a, Punguta cu doi bani, Punguta cu doi bani , Punguta cu doi bani, Punguta cu doi bani, Punguta cu doi bani , Punguta cu doi bani, Punguta cu doi bani , Punguta cu doi bani si alte povesti, Punguta cu doi bani,capra cu trei iezi, Pupaza din tei , Pupaza din tei. Invat sa citesc!, Scufita rosie , Soacra cu 3 nurori, Soacra cu trei nurori si alte povesti, Ursul pacalit de vulpe, Ursul pacalit de vulpe , Ursul pacalit de vulpe , Ursul pacalit de vulpe , Ursul pacalit de vulpe, Ursul pacalit de vulpe (carte de colorat + poveste), dintre care primele 24 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053