Editura Maxim Bit
7,99 Lei

Alternative

Produsul nu mai exista pe piata. Putem sa va oferim alte variante ale aceleiasi carti:

Anul aparitiei : 2006; Numar de pagini : 127; Format : 16 x 23; ISBN : 978-973-8976-07-8

Recenzie Amintiri din copilarie

Cartea "Amintiri din copilarie" a fost publicata in categoria Carti pentru copii / Povestile Copilariei si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 05.04.2014. A fost scrisa de Ion Creanga si a fost publicata de editura Maxim Bit. Se poate cumpara cartea Amintiri din copilarie prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Amintiri din copilarie" este de 7.99 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Amintiri din copilarie

Vrajitorul din Oz
Frank L. Baum
4.50 RON
Alba ca zapada
Fratii Grimm
7.50 RON
Capra cu trei iezi
Ion Creanga
6.90 RON
Vrajitorul din Oz
Frank Lyman Baum
Degetica
4.50 RON
Ursul pacalit de vulpe
Ion Creanga
7.50 RON
Povestile copilariei
Hans Christian Andersen, Charles Perrault, Fratii Grimm
55.00 RON

1. Amintiri din copilarie de rolea anca la 09.12.2011

Aceasta este o carte foarte interesanta si pe care orice copil ar trebui sa o citeasca intrucat este foarte haioasa si educativa pentru oricine

Adaugati o recenzie

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Amintiri din copilarie. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Ion Creanga

Ion Creanga a publicat inca 91 carti prezente in libraria noastra, Amintiri din copilarie : Povestiri, Amintiri din copilarie. Povesti. Povestiri (BPT), Amintiri, povesti, povestiri. Editie de lux, Capra cu trei iezi : Material didactic pentru activitati de gradinita, Capra cu trei iezi, Capra cu trei iezi, Capra cu trei iezi, Fata babei si fata mosneagului, Pacala si ispravile lui, Povestea lui Harap Alb, Povestea lui Harap-Alb, Povestea povestilor (audiobook), Povesti, Povesti si povestiri, Povesti, amintiri, povestiri, Povesti, povestiri si amintiri, Povesti, Povestiri, Amintiri, Punguţa cu doi bani, Punguta cu doi bani : Sa ne jucam pe calculator, Punguta cu doi bani, Punguta cu doi bani - citim si coloram, Ursul pacalit de vulpe, Ursul pacalit de vulpe, Ursul pacalit de vulpe : Sa ne jucam pe calculator, Povesti, Povestiri, Amintiri din Copilarie , Punguta cu doi bani, Amintiri din copilarie, Amintiri din copilarie, Amintiri din copilarie, AMINTIRI DIN COPILARIE, Amintiri din copilarie, Amintiri din copilarie - Povesti. Povestiri : Cartea de acasa vol. 1, Amintiri din copilarie. Povesti. Povestiri, Amintiri din copilarie. Povesti. Povestiri, Amintiri din copilarie. Povestiri : Editie 2012, Capra cu trei iezi , Capra cu trei iezi , Capra cu trei iezi + CD - vol. 6, CARTE DE POVESTI - VOL. I, CARTE DE POVESTI - VOL. II, CARTE DE POVESTI - VOL. IV, Cartea de Aur a povestilor, Cele mai frumoase povesti : Mari povestitori romani, Danila Prepeleac, Danila Prepeleac, Fata babei si fata mosneagului , Fata babei si fata mosneagului , Harap Alb, Harap-alb , Harap-alb , La cirese , La scaldat , La scaldat. Invat sa citesc!, Nazdravaniile lui Pacala, Opere volumele i-v, Poveşti. Povestiri. Amintiri, Poveşti. Povestiri. Amintiri, POVEŞTI, POVESTIRI, POVESTIRI DIDACTICE, Poveste, Povestea lui Stan Patitul, Povestea porcului, Povestea povestilor, Povestea unui om lenes, Povestea unui om lenes, Povesti si povestiri, Povesti, povestiri, Povesti, povestiri, amintiri, Povesti, povestiri. amintiri din copilarie, Povesti,Povestiri, Amintiri, Povesti. povestiri. amintiri, Povesti.Amintiri.Povestiri, editia a III - a, Punguta cu doi bani , Punguta cu doi bani, Punguta cu doi bani , Punguta cu doi bani, Punguta cu doi bani, Punguta cu doi bani , Punguta cu doi bani, Punguta cu doi bani si alte povesti, Punguta cu doi bani,capra cu trei iezi, Pupaza din tei , Pupaza din tei. Invat sa citesc!, Scufita rosie , Soacra cu 3 nurori, Soacra cu trei nurori si alte povesti, Ursul pacalit de vulpe , Ursul pacalit de vulpe , Ursul pacalit de vulpe, Ursul pacalit de vulpe, Ursul pacalit de vulpe , Ursul pacalit de vulpe (carte de colorat + poveste), dintre care primele 24 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053