Amante si regine (Saptamana financiara)

Amante si regine (Saptamana financiara)

10,00 Lei

Recenzie Amante si regine (Saptamana financiara)

Puterea femeilor.
Timp de secole, societatea occidentală a considerat că femeile trebuiau excluse de la putere, supuse total autorităţii masculine, izolate în sfera casnică; numai bărbaţii erau cetăţeni cu drepturi depline, numai lor le era îngăduit să domnească. Şi totuşi, mai ales în anumite locuri şi timpuri ale istoriei şi în special în Franţa Vechiului Regim, acea putere femeile au dobândit-o sprijinindu-se pe ambiţiile, pe inteligenţa şi pe frumuseţea lor.

Fie ele regine, principese, exponente ale marii nobilimi sau favorite regale, femei precum Caterina de Medici, Ana de Austria, Maria Antoaneta, Gabrielle d’Estrées, Madame du Barry au reuşit să aibă o formidabilă influenţă asupra politicii interne şi externe franceze, reuşind să se strecoare în angrenajele puterii masculine fără să fie zdrobite, să creeze alianţe, să distribuie favoruri, să corupă, să pedepsească şi să facă din presupusa lor slăbiciune un instrument de dominare.

Cartea "Amante si regine (Saptamana financiara)" a fost publicata in categoria Beletristica / Beletristica si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 17.03.2014. A fost scrisa de Benedetta Craveri si a fost publicata de editura Curtea Veche. Se poate cumpara cartea Amante si regine (Saptamana financiara) prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Amante si regine (Saptamana financiara)" este de 10 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: 2009
ISBN: 978-973-669-769-2
Pagini: 344