Alice in Tara din Oglinda

Alice in Tara din Oglinda

Editura Art
34,90 Lei

Recenzie Alice in Tara din Oglinda

Una dintre cele mai citite şi îndrăgite cărţi pentru copii, Alice în Ţara din Oglindă îşi poartă cititorii într-o lume magică, plină de aventuri, construite şi întreţesute cu multă măiestrie artistică şi cu o debordantă fantezie.

Unică în perisajul literaturii universale, cartea poate fi citită ca un exerciţiu de imaginaţie adresat deopotrivă copiilor şi adulţilor cu poftă de joc, căci eroina de şapte ani, folosind expresia ei favorită, „Hai să ne prefacem că...", trece prin oglinda de sufragerie şi, înaintând pe cărarea şerpuită ca un tirbuşon, iese din realitate, lăsând deschisă fanta spre un ţinut miraculos şi surprinzător. Lumea din Oglindă ne întâmpină cu-o suită de personaje curioase şi amuzante, care se deplasează dintr-un loc în altul ca-ntr-o uriaşă partidă de şah. Dar orice ţinut de poveste are o singură regină, aşa că, până la finalul jocului, Alice trebuie să treacă o serie de probe şi să găsească o cale de a le învinge pe Regina Albă şi pe Regina Neagră şi de a se întoarce acasă.

Cartea "Alice in Tara din Oglinda" a fost publicata in categoria Carti pentru copii / Literatura si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Lewis Carroll si a fost publicata de editura Art. Se poate cumpara cartea Alice in Tara din Oglinda prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Alice in Tara din Oglinda" este de 34.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: mai 2012
ISBN: 978-606-8044-10-1
Pagini: 160