Alexandru cel Mare : Volumele I, II si III (Pachet)

Editura All
74,90 Lei

Recenzie Alexandru cel Mare : Volumele I, II si III (Pachet)

Cine era tanarul rege macedonean care, in secolul IV i. Hr., a planuit sa cucereasca intreaga lume, ca sa moara, apoi precum Hristos, la varsta de treizeci si trei de ani? Acest
roman cuprinde povestea unui om care a fost considerat zeu de catre contemporanii sai, ne povesteste despre visurile sale, despre patimile violente care l-au macinat si, in cele din urma, l-au distrus.

Ne povesteste despre tatal sau, Filip, asasinat in mod misterios si niciodata razbunat, despre curajul lui deosebit, despre felul in care se entuziasma in idealurile sale, despre accesele lui de furie devastatoare; despre mama sa, Olimpia, capabila de sentimente patimase si de furie barbara, iniĊ£iata in practicarea cultului lui Dionisos si al lui Orfeu.

Ne povesteste despre o trecatoare din munti, troienita de zapada, unde prietenii lui Alexandru venisera sa lupte si sa moara pentru el; despre o Grecie cum nu mai fusese vazuta pana atunci, despre o civilizatie care, desi cunoscuta noua, ne apare atat de indepartata si de fascinanta. Nu putea fi descrisa intr-o asemenea maniera decat de un savant care, dupa ce a cercetat-o in cele mai mici detalii, a dorit sa se foloseasca de toate aceste cunostinte pentru a reconstitui viata unor oameni. Si pentru a ne face sa intelegem o lume.

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Alexandru cel Mare", publicata in 2 categorii, Istorie / Personalitati istorice, Beletristica / Roman istoric, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Valerio Massimo Manfredi si a fost publicata de editura All. Se poate cumpara cartea Alexandru cel Mare prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Alexandru cel Mare" este de 74.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-724-060-6
Pagini: 1240
Nr. Volume: 3