Agenda medicala 2012. Editia de buzunar

Agenda medicala 2012. Editia de buzunar

Editura Medicala
65,40 Lei

Recenzie Agenda medicala 2012. Editia de buzunar

Editia de buzunar a Agendei Medicale 2012, reactualizata si imbunatatita fata de cea precedenta, cuprinde: aparitiile noilor medicamente inregistrate si intrate in uzul curent in ultima perioada, evidentiate cu denumirile comerciale, si monografiile aferente la denumirea comuna internationala (DCI) corespunzatoare; monografii generale, specifice DCI, in ordine alfabetica, aprobate si utilizate oficial in România; denumiri comerciale de medicamente ale diversilor producatori corespunzatoare fiecarei DCI; date esentiale necesare informarii rapide asupra unui medicament (DCI; denumire comerciala, producator; actiuni farmacologice, indicatii; doze; contraindicatii; reactii adverse; precautii); indicatii asupra modului de prescriere conform Nomenclatorului de Medicamente si produse biologice de uz uman elaborat de Agentia Nationala de Medicamente; reactualizari de ultima ora privitoare la medicamentele intrate in uz in România. La final, editia prezinta o sectiune deosebit de utila – Indexul medicamentelor pe grupe de afectiuni si actiune terapeutica., care cuprinde clasificarea terapeutica a medicamentelor.

Cuprins: Ce va ofera Agenda Medicala 2012. Ghid de utilizare a Agendei Medicale 2012. Lista prescurtari. Index general. Monografii ale medicamentelor in ordinea DCI (Denumirea Comuna Internationala). Combinatii. Diverse. Preparate si substituenti de sânge. Produse biologice de uz uman (vaccinuri, seruri, imunomodulatori). Produse pentru dializa. Clasificarea terapeutica a medicamentelor. Producatori si reprezentante ale firmelor straine de medicamente.

Adresabilitate: Medici de toate specialitatile, farmacisti, farmacologi, medici rezidenti si studenti in medicina si farmacie, publicul larg.

Cartea "Agenda medicala 2012. Editia de buzunar" a fost publicata in categoria Medicina / Diverse si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. Se poate cumpara cartea Agenda medicala 2012. Editia de buzunar prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Agenda medicala 2012. Editia de buzunar" este de 65.4 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pagini: 970
Format: 16/54 x 84

Pret Agenda medicala 2012. Editia de buzunar