In adancul sufletului

In adancul sufletului

25,00 Lei

Colectia: EZO

Recenzie In adancul sufletului

După ce a revoluţionat literatura motivaţională cu volumul Lăcaşul sufletului (apărut la Curtea Veche Publishing în 2009), Gary Zukav ne propune, în noua sa carte, intitulată În adâncul sufletului, să aprofundăm relaţia dintre minte şi suflet, cu scopul de a obţine o dezvoltare personală autentică.

Respingând constrângerile ştiinţei din cercetările despre suflet, autorul atrage atenţia asupra conştiinţei emoţionale ca element esenţial pentru stabilirea armoniei dintre personalitate şi suflet. Conştientizarea emoţiilor înlesneşte armonizarea celor cinci simţuri ale omului şi trecerea dincolo de ele, spre suflet, în scopul desăvârşirii personale şi al dezvoltării relaţiilor benefice cu ceilalţi.

Emoţiile sunt cele care au ultimul cuvânt de spus în ceea ce priveşte starea de echilibru. Atunci când ne reprimăm emoţiile, fie ele pozitive sau dureroase, când eliberăm energia  către univers într-un context afectiv definit de frică şi de neîncredere, cădem într-o capcană pe cât de greu de întrezărit, pe atât de periculoasă. Căutăm salvarea în locuri improprii şi ne agăţăm de persoane, obiecte, alimente, alcool etc., dezvoltând dependenţe deloc necesare. Eliberarea survine în momentul când conştientizăm durerea din spatele multora dintre acţiunile pe care le întreprindem şi care ne aduc în situaţii dificile. În acel moment, păşim către noi înşine.

Gary Zukav (n. 1941) este absolvent al Universităţii Harvard şi fost ofiţer în cadrul Forţelor speciale ale Armatei americane („beretele verzi“). A câştigat „The American Book Award for Science“ în 1979, pentru cartea The Dancing Wu Li Masters: An Overview of the New Physics, şi este unul dintre cei mai prezenţi autori pe lista de bestselleruri The New York Times. De altfel, Lăcaşul sufletului (Curtea Veche Publishing, 2009) a figurat timp de 31 de săptămâni conse­cutiv pe primul loc în acest clasament. Cărţile sale s-au vândut în peste 6 mili­oane de exemplare şi au fost traduse în 24 de limbi.

Gary Zukav este creatorul unui nou concept, acela al „puterii ­autentice“, care ia naştere prin armonizarea minţii cu sufletul, repre­zentând singura cale veritabilă către dezvoltarea spirituală. Conform autorului, specia umană se află în pragul unui important proces transformator, evoluând de la stadiul de fiinţe care urmăresc obţinerea puterii bazându-se pe capacitatea de percepţie a celor cinci simţuri — „puterea exterioară“ — la cel de fiinţe care caută „puterea autentică“, obţinută prin intermediul conştientizării emoţiilor.
Autorul a primit onoruri din partea publicaţiilor The World Business Academy şi American Journal of Psychotherapy, pentru contribuţiile aduse la dezvoltarea psihosociologiei şi a studiilor despre conştiinţă.

Linda Francis, fost chiropractician, este cofondator al Institutului „Seat of the Soul“ („Lăcaşul sufletului“), prima organizaţie al cărui obiectiv constă în consilierea indivizilor, cu scopul de a-şi armoniza personalitatea cu sufletul. La Institut, Francis deţine şi funcţia de ­formator în cadrul Programului pentru dezvoltarea puterii autentice. Autoarea a devenit interesată de acest concept încă din 1989, când a citit pentru prima dată Lăcaşul sufletului. În anul 1993, l-a întâlnit pe Gary Zukav, cu care a încheiat un parteneriat spiritual, urmat de căsătorie. De-a lungul anilor, au colaborat atât la scrierea cărţii de faţă, cât şi a altor volume, printre care: The Mind of the Soul: Responsible Choice şi Thoughts from the Heart of the Soul.

Cartea "In adancul sufletului" a fost publicata in categoria Cunoastere, autoevaluare / Cunoastere, autoevaluare si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 17.03.2014. A fost scrisa de Gary Zukav, Linda Francis, si a fost publicata de editura Curtea Veche. Se poate cumpara cartea In adancul sufletului prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "In adancul sufletului" este de 25 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-606-588-229-4
Pagini: 272

Pret In adancul sufletului