15,30 Lei

Anul publicarii: 2008; Nr.pag:183

Recenzie Activitatea integrata din gradinita. Ghid pentru cadrele didactice din invatamantul preuniversitar

Managementul clasei pentru elevii cu ADHD. Ghid pentru cadrele didactice din invatamantul preuniversitar de la Editura DIDACTICA PUBLISHING HOUSE.

Tipurile fundamentale de invatare au evoluat de la simplu ,, a invata sa stii pentru tine" la ,, a invata sa traiesti impreuna cu ceilalti". Privita din aceasta
 perspectiva activitatea de invatare se refera la sprijinirea copiilor sa se cunoasca pe sine, sa ia decizii, sa relationeze cu ceilalti, sa-si dezvolte
 creativitatea pentru a face fata unor situatii de viata diverse. Incurajarea, participarea, initiativa, implicarea, creativitatea, parteneriatul sunt doar cateva caracteristici ce trebuie sa contureze personalitatea copiilor.

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Activitatea integrata din gradinita. Ghid pentru cadrele didactice din invatamantul preuniversitar", publicata in 2 categorii, Invatamant prescolar / Cadre didactice, Stiinte / Pedagogie. Educatie, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Angela Sesovici, Filofteia Grama, Laurentia Culea, Mioara Pletea, si a fost publicata de editura Didactica Publishing House. Se poate cumpara cartea Activitatea integrata din gradinita. Ghid pentru cadrele didactice din invatamantul preuniversitar prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Activitatea integrata din gradinita. Ghid pentru cadrele didactice din invatamantul preuniversitar" este de 15.3 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Activitatea integrata din gradinita. Ghid pentru cadrele didactice din invatamantul preuniversitar

Fise pentru aplicarea metodei proiectelor. Partea a II-a
Alice Nichita, Mihaela Vasiliu, Stefania Antonovici, Cornelia Jalba
14.00 RON
Cantece metodice
Sofica Matei
Jocuri interdisciplinare
Stefania Antonovici, Gabriela Niculescu, Silvia Kerim
Teste de evaluare initiala
Anisoara Stroe
8.91 RON
Educarea limbajului - extindere. Indrumator pentru educatoare
Stefania Antonovici, Melania Ciobotaru
8.50 RON

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Activitatea integrata din gradinita. Ghid pentru cadrele didactice din invatamantul preuniversitar. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Angela Sesovici

Angela Sesovici a publicat inca 3 carti prezente in libraria noastra, Aplicaţii ale noului curriculum pentru învăţământul preşcolar VOL I, Aplicatii ale noului curriculum pentru invatamantul prescolar : vol. 3, Ghid pentru proiecte tematice. Activitati integrate pentru prescolari ( 3-5 ani), dintre care prima este pe stoc si poate fi expediata imediat.

Filofteia Grama

Filofteia Grama a publicat inca 18 carti prezente in libraria noastra, Album de primavara, Aplicaţii ale noului curriculum pentru învăţământul preşcolar VOL I, Invatam, exersam, matematica aplicam, Matematica in lumea povestilor (Nivel 2, 5-7 ani), Prima mea poveste despre Matematica. Nivel 1, Invat sa vorbesc corect, Album de iarna, Album de toamna, Album de vara, Aplicatii ale noului curriculum pentru invatamantul prescolar : vol. 3, Aplicatii ale noului curriculum pentru invatamantul prescolar, Vol II, Desenam, coloram, lucruri multe invatam : caiet de lucru pentru grupa mijlocie, Desenam, coloram, lucruri multe invatam : caiet de lucru pentru grupa mica, Educatie pentru societate, Gramatica pe intelesul copiilor, Lumea cuvintelor jucause : Nivel 1, 3-5 ani, Primii pasi spre scoala, Set albume (Primavara, Vara, Toamna, Iarna), dintre care primele 5 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

Laurentia Culea

Laurentia Culea a publicat inca 9 carti prezente in libraria noastra, APLICAREA NOULUI CURRICULUM PENTRU EDUCATIE TIMPURIE - O PROVOCARE?, Aplicatii ale noului curriculum pentru invatamantul prescolar : vol. 3, Aplicatii ale noului curriculum pentru invatamantul prescolar, Vol II, CALENDARUL NATURII SI PREZENTA LA GRUPA, Cand / Cum si de ce se intampla, Cine sunt / suntem?, Gramatica pe intelesul copiilor, PLANIFICAREA SI PROIECTAREA ACTIVITATILOR DE INVATARE IN GRADINITA - NIVELUL I, PLANIFICAREA SI PROIECTAREA ACTIVITATILOR DE INVATARE IN GRADINITA - NIVELUL II (5-6/7 ANI).

Mioara Pletea

Mioara Pletea a publicat inca 17 carti prezente in libraria noastra, Album de primavara, Aplicaţii ale noului curriculum pentru învăţământul preşcolar VOL I, Invatam, exersam, matematica aplicam, Ne jucam cu forme si culori, Invat sa vorbesc corect, O lume magica. Carte-joc de activitati practice, Album de iarna, Album de toamna, Album de vara, Aplicatii ale noului curriculum pentru invatamantul prescolar : vol. 3, Aplicatii ale noului curriculum pentru invatamantul prescolar, Vol II, Desenam, coloram, lucruri multe invatam : caiet de lucru pentru grupa mijlocie, Desenam, coloram, lucruri multe invatam : caiet de lucru pentru grupa mica, Educatie pentru societate, Gramatica pe intelesul copiilor, Primii pasi spre scoala, Set albume (Primavara, Vara, Toamna, Iarna), dintre care primele 4 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053