Activarea codului secret al mintii : Calatoria mintii catre pacea launtrica

Editura For You
25,00 Lei

Recenzie Activarea codului secret al mintii : Calatoria mintii catre pacea launtrica

Ce-ar fi dacă ai putea, asemenea unui diamant forjat prin căldură şi presiune, să transformi fiecare experienţă dureroasă, înfricoşătoare şi stresantă din viaţa ta, într-una care să-ţi aducă în viaţă semnificaţie, curaj şi inspiraţie? Dar dacă ţi s-ar oferi instrumentele care-ţi dau posibilitatea să extragi şi să materializezi adevărata putere pe care o ai în interior – puterea de a străluci? Eşti gata să descoperi calea către pace?

În această carte fascinantă, dr. Darren Weissman prezintă o înţelepciune spirituală străveche, completată cu o înţelegere modernă a relaţiei pe care o are mintea cu organismul şi comportamentul uman – lucru ce are implicaţii nu doar pentru sănătatea noastră, dar şi pentru bunăstarea întregii planete. Veţi afla cum să folosiţi Tehnica LifeLine – o filozofie şi o tehnică prin care este trezit potenţialul infinit de vindecare şi de întregire – şi despre experienţele a numeroşi oameni, a căror viaţă a fost schimbată pentru totdeauna, datorită ei.

Vizionarii conştienţi au declarat, cu mai bine de patruzeci de ani în urmă, că drumul ce duce la pace este pavat cu puterea iubirii. Cartea dr. Weissman vă oferă paşii pe care îi puteţi folosi pentru a învăţa să păşiţi pe acel drum şi vă va ajuta să înţelegeţi de ce imperativul vostru moral este să alegeţi iubirea, în locul fricii.

Dr. Darren R. Weissman, autorul cărţii Puterea Iubirii şi Recunoştinţei Infinite [publicată de Editura For You], este creatorul Tehnicii LifeLine, un sistem holistic avansat, care descoperă, eliberează şi interpretează cauza-rădăcină a simptomelor fizice şi a stresului – emoţiile încătuşate în mintea subconştientă. Misiunea lui este de a crea pacea în lume, prin pacea lăuntrică. Darren este un conferenţiar de renume mondial, care a ajutat mii de oameni să se trezească şi să-şi conştientizeze potenţialul infinit şi Puterea Iubirii şi Recunoştinţei Infinite.

Cartea "Activarea codului secret al mintii" a fost publicata in categoria Religie si teologie / Spiritualitate si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 18.03.2014. A fost scrisa de Dr. Darren R. Weissman si a fost publicata de editura For You. Se poate cumpara cartea Activarea codului secret al mintii prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Activarea codului secret al mintii" este de 25 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: iulie 2012
ISBN: 978-606-639-008-8
Pagini: 260