Abecedar de nutritie

Abecedar de nutritie

46.00 36.80 Lei

Recenzie Abecedar de nutritie

"Daca Abecedarul copilariei ne-a invatat sa scriem si sa citim, misiunea Abecedarului de Nutritie este sa ne initieze in stiinta si arta de a manca sanatos" prof.univ.dr. Nicolae Hancu "Abecedarul de Nutritie" cuprinde 10 lectii despre ce inseamna Alimentatia Sanatoasa si despre beneficiile ei si ne invita intr-o calatorie in lumea caloriilor, grasimilor, vitaminelor si proteinelor. Tot "Abecedarul de Nutritie" ne ajuta sa cunoastem grupele de alimente si sa intelegem rolul fiecareia in alimentatia noastra zilnica. Ce mancam? Cand mancam? Ce cantitate? Care este necesarul nostru de calorii? Care este semnificatia greutatii noastre corporale? Sunt doar cateva intrebari la care Abecedarul de Nutritie va poate raspunde.

Mai mult decat atat, in Abecedarul de Nutritie puteti consulta lista obligatorie de cumparaturi pentru fiecare meniu al zilei, care trebuie stabilit in functie de Regula celor "3S": SIMPLU, SIGUR, SANATOS!"Alimentatia Sanatoasa prezentata in cele 10 lectii din Abecedarul de Nutritie va fi eficienta doar daca va fi practicata zi de zi, toata viata. Este evident ca nimeni nu poate avea in permanenta un medic nutritionist care sa-i ofere sfaturi despre Alimentatia Sanatoasa.

De aceea, solutia ideala este sa devenim propriii nostri nutritionisti", a adaugat prof. univ. dr. Nicolae Hancu.Fii primul din CLASA (Clubul Alimentatiei Sanatoase) si testeaza-ti cunostintele nutritionale!"Abecedarul de Nutritie" este, de fapt, ghidul tau expert, care te invata cum sa: FII PROPRIUL TAU NUTRITIONIST!

Cartea "Abecedar de nutritie" a fost publicata in categoria Sanatate, nutritie, sport / Nutritie si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Prof. univ. dr. Nicolae Hancu si a fost publicata de editura Sanatatea Press Group. Se poate cumpara cartea Abecedar de nutritie prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Abecedar de nutritie" este de 36.8 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 9789730127560
Pagini: 215
Format: 18 x 23 cm