Abecedar – fise de lucru, clasa I

Abecedar – fise de lucru, clasa I

Editura Aramis
15,00 Lei

Pagini 96; Format 205x260

Recenzie Abecedar – fise de lucru, clasa I

Auxiliarul Abecedarului – Cleopatra Mihăilescu, Tudora Piţilă este conceput ca o completare a manualului şi a caietului de scriere. Lucrarea oferă o varietate de exerciţii de aprofundare şi dezvoltare, care pot fi folosite în activitatea frontală şi/ sau individuală; structurat în trei secvenţe – evaluare predictivă, perioada prealfabetară şi perioada alfabetară – materialul propune jocuri, exerciţii ordonate după gradul de dificultate, texte pentru exersarea actului citirii, spaţii pentru scriere, rebusuri etc.

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Abecedar – fise de lucru, clasa I", publicata in 2 categorii, Manuale scolare (materie) / Abecedar, Manuale scolare (clasa) / Clasa I, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Cleopatra Mihailescu, Tudora Pitila, si a fost publicata de editura Aramis. Se poate cumpara cartea Abecedar – fise de lucru, clasa I prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Abecedar – fise de lucru, clasa I" este de 15 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Subiecte: abecedar

Pret Abecedar – fise de lucru, clasa I

Abecedar
Olga Piriiala
Abecedar muzical
Hintea Nita
6.21 RON
Abecedar de nutritie
Prof. univ. dr. Nicolae Hancu
46.00 36.80 RON
Abecedar
Marcela Penes
22.50 RON
Povestea abecedarului
Florentina Chifu
4.41 RON

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Abecedar – fise de lucru, clasa I. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Cleopatra Mihailescu

Cleopatra Mihailescu a publicat inca 65 carti prezente in libraria noastra, Ştiu să lucrez la...Ştiinţe ale naturii clasa a IV-a. Fişe, Caiet pentru vacanta. Activitati interdisciplinare clasa a III-a, Caiet pentru vacanta. Activitati interdisciplinare clasa a IV-a, Cunoasterea mediului – manual, clasa a II-a , Cunoasterea mediului, clasa a II-a. Caietul elevului. Partea a II-a , Cunoasterea mediului, clasa a II-a. Caietul elevului. Partea I-a, Educatie civica – manual, clasa a IV-a, Educatie civica. Caietul elevulu, clasa a IV-a, Educatie civica. Culegere de texte pentru clasele III-IV, Educatie pentru sanatate - clasa a IV-a, Educatie pentru sanatate. Clasa a II - a, Educatie pentru sanatate. Clasa a III - a, Educatie pentru sanatate. Clasa I, Geografie – manual, clasa a IV-a, Geografie, clasa a IV-a. Caietul elevului, Istorie – manual, clasa a IV-a, Istorie clasa a IV-a. Caietul elevului, Limba romana : Culegere clasa a III - a, Limba Romana si Literatura Romana clasa a IV-a. Caietul elevului. Partea a II-a , Limba Romana si Literatura Romana clasa a IV-a. Caietul elevului. Partea I-a , Limba Romana, clasa a III-a. Caietul elevului. Partea I-a , Limba romana. Culegere pentru clasa a II-a, Limba romana. Culegere pentru clasa a IV-a, Limba si literatura romana, clasa a II-a. Caietul elevului. Partea a II-a, Limba si literatura romana. Caietul elevului. Clasa a III - a, partea a II - a, Limba si literatura româna – manual, clasa a II-a, Limba si literatura româna, clasa a IV-a – manual , Ma pregatesc sa fiu cel mai bun. Clasa I : Pregatirea concursurilor scolare transdisciplinare, Rezolvam probleme citind povesti, Sa deslusim tainele textelor literare - clasa a II-a, Sa deslusim tainele textelor literare - clasa a III-a, Sa deslusim tainele textelor literare - clasa a IV-a, Set caiete Cunoasterea mediului pentru clasa a II-a(semestrele I si II), Set caiete Limba Romana pentru clasa a III-a (semestrele I si II), Stiinte ale naturii, clasa a III-a. Caietul elevului, Stiinte ale naturii, clasa a IV-a. Caietul elevului, Stiu foarte bine la... cunoasterea mediului - clasa a II-a, Stiu foarte bine la... educatie civica - clasa a IV-a, Stiu foarte bine la... geografie - clasa a IV-a, Stiu foarte bine la... istorie - clasa a IV-a, Stiu foarte bine la... limba romana - clasa a IV-a, Stiu foarte bine la... limba romana - clasa I, Stiu foarte bine la... Limba romana, clasa a III-a, Stiu sa lucrez la...Cunoasterea mediului, clasa a II-a. Fise, Stiu sa lucrez la...Cunoasterea mediului, clasa I. Fise, Teste de limba romana. 56 de teste de aprofundare si dezvoltare. Clasa a IV-a, Abecedar, Abecedar. Caietul elevului. Partea a II-a, Abecedar. Caietul elevului. Partea I-a, Caiet pentru vacanta clasa a II-a, Caiet pentru vacanta. Activitati interdisciplinare clasa I, De la gradinita la scoala : 32 de fise pentru perioada prealfabetara si prematematica, Geografie clasa a IV-a (manual in limba germana), Limba Romana, cls. a III-a. Caietul elevului. Partea a II-a, Limba romana. Culegere clasa I, Limba si literatura româna – manual, clasa a III-a, Limba si literatura româna, clasa a II-a. Caietul elevului. Partea I-a, Ne jucam si invatam - activitati transdisciplinare pentru clasa I, Scriitori romani. Fise de portofoliu, clasele II-IV, Set caiete Abecedar (semestrele I si II), Set caiete Limba si literatura romana pentru clasa a IV-a : Caietul elevului partea I si partea a II - a, Stiinte ale naturii – manual, clasa a III-a, Stiinte ale naturii – manual, clasa a IV-a, Sunt cel mai bun – pregatirea concursurilor scolare transdisciplinare : Clasele III-IV, Vreau sa fiu cel mai bun – pregatirea concursurilor scolare transdisciplinare : Clasa a II-a, dintre care primele 46 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

Tudora Pitila

Tudora Pitila a publicat inca 69 carti prezente in libraria noastra, Ştiu să lucrez la... Istorie clasa a IV-a. Fişe, Ştiu să lucrez la...Ştiinţe ale naturii clasa a III-a. Fişe, Ştiu să lucrez la...Ştiinţe ale naturii clasa a IV-a. Fişe, Caiet pentru vacanta. Activitati interdisciplinare clasa a II-a, Caiet pentru vacanta. Activitati interdisciplinare clasa a III-a, Caiet pentru vacanta. Activitati interdisciplinare clasa a IV-a, Cunoasterea mediului – manual, clasa a II-a , Cunoasterea mediului, clasa a II-a. Caietul elevului. Partea a II-a , Cunoasterea mediului, clasa a II-a. Caietul elevului. Partea I-a, Educatie civica – manual, clasa a IV-a, Educatie civica. Caietul elevulu, clasa a IV-a, Educatie civica. Culegere de texte pentru clasele III-IV, Educatie pentru sanatate - clasa a IV-a, Educatie pentru sanatate. Clasa a II - a, Educatie pentru sanatate. Clasa a III - a, Educatie pentru sanatate. Clasa I, Geografie – manual, clasa a IV-a, Geografie, clasa a IV-a. Caietul elevului, Istorie – manual, clasa a IV-a, Istorie clasa a IV-a. Caietul elevului, Limba romana : Culegere clasa a III - a, Limba Romana si Literatura Romana clasa a IV-a. Caietul elevului. Partea a II-a , Limba Romana si Literatura Romana clasa a IV-a. Caietul elevului. Partea I-a , Limba Romana, clasa a III-a. Caietul elevului. Partea I-a , Limba romana. Culegere pentru clasa a II-a, Limba romana. Culegere pentru clasa a IV-a, Limba si literatura romana, clasa a II-a. Caietul elevului. Partea a II-a, Limba si literatura romana. Caietul elevului. Clasa a III - a, partea a II - a, Limba si literatura româna – manual, clasa a II-a, Limba si literatura româna, clasa a IV-a – manual , Ma pregatesc sa fiu cel mai bun. Clasa I : Pregatirea concursurilor scolare transdisciplinare, Rezolvam probleme citind povesti, Sa deslusim tainele textelor literare - clasa a II-a, Sa deslusim tainele textelor literare - clasa a III-a, Sa deslusim tainele textelor literare - clasa a IV-a, Set caiete Cunoasterea mediului pentru clasa a II-a(semestrele I si II), Set caiete Limba Romana pentru clasa a III-a (semestrele I si II), Stiinte ale naturii, clasa a III-a. Caietul elevului, Stiinte ale naturii, clasa a IV-a. Caietul elevului, Stiu foarte bine la... cunoasterea mediului - clasa a II-a, Stiu foarte bine la... educatie civica - clasa a IV-a, Stiu foarte bine la... geografie - clasa a IV-a, Stiu foarte bine la... istorie - clasa a IV-a, Stiu foarte bine la... limba romana - clasa a IV-a, Stiu foarte bine la... limba romana - clasa I, Stiu foarte bine la... Limba romana, clasa a III-a, Stiu sa lucrez la...Cunoasterea mediului, clasa a II-a. Fise, Stiu sa lucrez la...Cunoasterea mediului, clasa I. Fise, Teste de limba romana. 56 de teste de aprofundare si dezvoltare. Clasa a IV-a, Abecedar, Abecedar. Caietul elevului. Partea a II-a, Abecedar. Caietul elevului. Partea I-a, Ştiu să lucrez la...Ştiinţe ale naturii clasa a IV-a. Fişe, Caiet pentru vacanta clasa a II-a, Caiet pentru vacanta. Activitati interdisciplinare clasa I, De la gradinita la scoala : 32 de fise pentru perioada prealfabetara si prematematica, La Zoo, Limba Romana, cls. a III-a. Caietul elevului. Partea a II-a, Limba romana. Culegere clasa I, Limba si literatura româna – manual, clasa a III-a, Limba si literatura româna, clasa a II-a. Caietul elevului. Partea I-a, Ne jucam si invatam - activitati transdisciplinare pentru clasa I, Scriitori romani. Fise de portofoliu, clasele II-IV, Set caiete Abecedar (semestrele I si II), Set caiete Limba si literatura romana pentru clasa a IV-a : Caietul elevului partea I si partea a II - a, Stiinte ale naturii – manual, clasa a III-a, Stiinte ale naturii – manual, clasa a IV-a, Sunt cel mai bun – pregatirea concursurilor scolare transdisciplinare : Clasele III-IV, Vreau sa fiu cel mai bun – pregatirea concursurilor scolare transdisciplinare : Clasa a II-a, dintre care primele 49 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053