Dincolo de marele zid. Fata vazuta si nevazuta a olimpiadei

Editura Minerva
19.00 8.00 Lei

ISBN: 978-973-21-0979-3;184 pagini;Editia 1, 2008

Recenzie Dincolo de marele zid. Fata vazuta si nevazuta a olimpiadei

Fata vazuta si nevazuta a Olimpiadei de Beijing, 2008

Cu cata simplitate, cu cat firesc si sincera modestie, fara emfaza si aere de vedeta ne-au vorbit interlocutorii nostri despre performantele realizate in perimetrul si atmosfera incandescenta a arenelor olimpice, referindu-se, neostentativ, la ceea ce, ii anima, sustine si ii stimuleaza in asumarea vietii atat de solicitante si de intens traite de sportivi si de antrenorii lor, insa atat de putin cunoscuta „neinitiatilor“.

Iar daca autorii acestei carti – asa cum au intentionat-o si prin transmisiile directe de la Beijing – am izbutit sa redam cat de cat ce inseamna pentru un sportiv adevarat competitia si victoria, atunci misiunea noastra este in parte indeplinita. Restul adevarului – despre crezurile si ambitiile, despre asteptarile, provocarile si sacrificiile carora trebuie sa le tina piept, despre bucuria reusitelor si tristetea infrangerilor – acesta ramane, intotdeauna, in adancul sufletului campionilor, dar si antrenorilor. Cei care stiu prea bine cu ce pret se urca si se cucereste Everestul performantelor sportive.“ (Octavian Vintila)

Georgeta Andrunache
– „suntem recunoscatoare tuturor trimisilor mass-mediei romanesti. Pentru ca romanii de acasa nu ne-ar fi sustinut si nu ar fi aflat atat de multe lucruri despre noi, daca dumneavoastra nu ati fi fost permanent prezenti printre noi si alaturi de noi, la antrenamente, in arenele olimpice, pe pistele de intrecere si nu ati fi facut tot posibilul ca ei sa fie la curent cu tot ceea ce se intampla cu noi, aici, la mii si mii de kilometri de tara...“

Cartea "Dincolo de marele zid. Fata vazuta si nevazuta a olimpiadei" a fost publicata in categoria Beletristica / Jurnale si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 18.03.2014. A fost scrisa de Paul Grigoriu, Octavian Vintila, si a fost publicata de editura Minerva. Se poate cumpara cartea Dincolo de marele zid. Fata vazuta si nevazuta a olimpiadei prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Dincolo de marele zid. Fata vazuta si nevazuta a olimpiadei" este de 8 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Dincolo de marele zid. Fata vazuta si nevazuta a olimpiadei

Memorie si identitate
Ioan Paul al II-lea