Teste de biologie pentru clasa a ix-a

Teste de biologie pentru clasa a ix-a

Editura All
7,11 Lei

ISBN: 973-684-179-0

Recenzie Teste de biologie pentru clasa a ix-a

Alaturi de metodele clasice de evaluare, utilizarea testelor de cunostinte stimuleaza gandirea logica, invatarea constienta si activa, precum si capacitatea decizionala a elevilor. Prin intermediul lor este posibila amplificarea cunostintelor dobandite de catre elevi, dar si depistarea unor erori sau lipsuri din procesul de invatare.
Pornind de la aceste deziderate si avand in vedere programa analitica, autorii au cautat sa selecteze din noianul de teste posibile pe acelea care fac obiectul cunostintelor dobandite de toti elevii la lectiile de biologie. Lucrarea cuprinde cinci tipuri de teste: complement simplu; complement multiplu; complement grupat; de asociere; de cauzalitate (cauza-efect). Acestea au grade variate de dificultate, ceea ce le sporeste gradul de interes si atractie. Elevii vor gasi cu usurinta raspunsul la toate testele la sfarsitul cartii, astfel ca sistemul de evaluare va functiona eficient si va da posibilitatea fiecarui elev sa-si masoare dimensiunile acumularilor. Cuprins: Celula; Tesuturi-Organe-Organism; Functiile organismului; Diversitatea lumii vii; Ereditatea si variabilitatea lumii vii; Raspunsuri.

Cartea "Teste de biologie pentru clasa a ix-a" a fost publicata in categoria Suport scolar / Biologie si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 14.10.2015. A fost scrisa de Arinis Ioana, Mihail Aurora, si a fost publicata de editura All. Se poate cumpara cartea Teste de biologie pentru clasa a ix-a prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Teste de biologie pentru clasa a ix-a" este de 7.11 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Teste de biologie pentru clasa a ix-a

Biologie. Ghid de pregatire bacalaureat 2011
Adriana Simona Popescu, Valeria Chiosea, Stefania Pelmus-Giersch