390 de ani de atestare documentara. Costestii din Vale

25,00 Lei

Recenzie 390 de ani de atestare documentara. Costestii din Vale

O aşezare rurală, mai aproape de natură decât orice habitat urban, trăieşte ancorată într-o serie de obiceiuri şi tradiţii adânc săpate în mentalul colectiv. Viaţa, anotimpurile şi timpul istoric, când mai însorite, când mai aspre şi mai sanchii cu oamenii, crează o albie în care totul pare că alunecă într-o necurmată trecere şi perpetuă zămislire...

Oameni deopotrivă cu fapte anodine, evenimente, bucurii, tristeţi, speranţe, elanuri, credinţe, descătuşări, iubiri eşecuri, fantasme, căderi, reuşite, cazne, disperări, înălţări…

În fiecare clipă a devenirii  noastre aici pe pământ suntem fiinţe sociale responsabile angrenate într-un sistem de inter-relaţii şi suntem persoane independente şi  extrem de diferite, suntem o comunitate animată de idealuri comune şi suntem îndivizi vorbiţi fiecare în parte  în mod secret  de instinctul de conservare şi de o teribilă dragoste de viaţă.

Cu toţii în felul nostru  lăsăm în albia acestei mătci o amprentă originală. Contribuim, cu cât ne este dat fiecăruia, la configurarea şi adâncirea unui spaţiu matricial unic pe care ţăranul nostru l-a definit atât de plastic drept vatra sfântă a satului. Simbolic ea ar putea fi asemuită cu un râu al confluenţelor trecutului şi viitorului cu prezentul plin de câtimea lui unică de duh si dumnezeire. - Ştefan Ion Ghilimescu, scriitor

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "390 de ani de atestare documentara. Costestii din Vale", publicata in 2 categorii, Arta / Albume, Istorie / Diverse, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Mihaela Gheorghe, Mircea Gheorghe, si a fost publicata de editura Cetatea de Scaun. Se poate cumpara cartea 390 de ani de atestare documentara. Costestii din Vale prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "390 de ani de atestare documentara. Costestii din Vale" este de 25 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-606-537-027-2
Pagini: 150
Format: 17 x 24 cm