205 retete de post

205 retete de post

Editura Meteor Press
10,00 Lei

Colectia: Gastronomie

Recenzie 205 retete de post

Potrivit randuielilor Bisericii, postul este unul dintre mijloacele de sfintenie si binecuvantare a vietii credinciosilor si de desavarsire morala. Prin post religios se intelege in general retinerea totala sau partiala de la anumite mancaruri si bauturi pe un timp mai lung sau mai scurt, însotita si de retinerea de la ganduri, pofte, patimi si fapte reale. Postul este necesar si indicat si din punct de vedere medical, ajutand organismul sa elimine toxinele acumulate printr-o alimentatie neatenta.

Mihai Basoiu, maestru in arta gastronomiei, a ales cu grija cele 205 retete de gustari, salate, supe, ciorbe, mancaruri de post si dulciuri. Fiecare reteta are micul ei secret, de multe ori pastrat prin traditie si constand in adaugarea celui mai potrivit ingredient sau, dimpotriva, din evitarea adaugarii unor mirodenii folosite cu prea multa dezinvoltura in bucatarie. Bucatele de post pot avea personalitatea si savoarea lor, continand totodata ingrediente cunoscute din cele mai vechi timpuri pentru virtutile lor de aliment-medicament.

Cartea contine si un capitol dedicat preparatelor din peste, ingaduite in zilele cu dezlegare din post, iar autorul a inclus si cateva retete inedite, ramase de la bucatari celebri ai Romei antice.

Cartea "205 retete de post" a fost publicata in categoria Arta culinara / Bucatarie vegetariana si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Mihai Basoiu si a fost publicata de editura Meteor Press. Se poate cumpara cartea 205 retete de post prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "205 retete de post" este de 10 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-728-561-4
Pagini: 192

Pret 205 retete de post