Proza

Editura Cartex
9,90 Lei

Alternative

Produsul nu mai exista pe piata. Putem sa va oferim alte variante ale aceleiasi carti:

Recenzie Proza

Proza lui Alecsandri capata contur si nuanta prin succesiunea paginilor narative cu cele descriptive. Tudor Vianu il considera pe Vasile Alecsandri fondator al peisajului literar. Atat in proza cat si in pasteluri, Alecsandri nu se dovedeste a fi colorist; ceea ce remarca el in natura este in principal alternanta lumina - umbra.

Cartea "Proza" a fost publicata in categoria Beletristica / Literatura romana si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 20.03.2014. A fost scrisa de Vasile Alecsandri si a fost publicata de editura Cartex. Se poate cumpara cartea Proza prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Proza" este de 9.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Proza

Deania neagra
Alexandru Petria
24.00 RON
Surogat [poerezii]
Sorin-Mihai Grad

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Proza. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Vasile Alecsandri

Vasile Alecsandri a publicat inca 40 carti prezente in libraria noastra, Balta-Alba si alte scrieri in proza, Balta-Alba. Calatorie in Africa si alte scrieri (BPT) , Calatorie in Africa, Chirita in provintie si alte comedii, Chiritele, Chiritele, Pasteluri si poezii populare ale romanilor (BPT), Poezii alese, Poezii populare ale romanilor , Poezii, editia a II - a, Poezii, proza si teatru, Proza si teatru - Vasile Alecsandri, Suvenire din Italia, Teatru si Proza, Teatru, editia a III - a, Vasile Porojan, Buchetiera de la Florenta. Proza : Cartea de acasa. Volumul 36, Chirita in Iasi sau doua fete s-o neneaca, Chiritele , Chiritele, Despot Voda. Fantana Blanduziei, Despot-voda. Fantana Blanduziei , Doine. Pasteluri. Lacrimioare : Cartea de acasa vol. 30, Dridri. Proza : Cartea de acasa vol. 45, Istoria unui galban, Ostasii nostri. Legende. Legende noua : Cartea de acasa vol. 38, Ostasii nostrii, Pasteluri si alte poezii, Penes Curcanul, POEZII, Poezii, POEZII SI TEATRU, Poezii teatru, Porojan - proza, teatru scurt, Sanziana si pepelea, Scrieri esentiale volumele i-v, Teatru (BPT), Teatru ii - viii, Teatru. : Cartea de acasa nr 41 , Vol. 41 Vasile Alecsandri - Teatru., dintre care primele 16 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053