199 de retete vegetariene : cu planse color

29.95 23.96 Lei

ISBN: 978-973-46-0573-6;Aparitie: 2007

Recenzie 199 de retete vegetariene : cu planse color

Cele 199 de retete vegetariene din bogata traditie a bucatariei italiene reprezinta cea mai buna solutie pentru oricine doreste sa manince natural, sanatos, dar si gustos. Ele satisfac exigentele celor trei tipuri de diete vegetariene  cea care permite consumarea oualor si a lactatelor, cea care interzice ouale si, cea mai restrictiva, dieta vegan, care exclude orice produs de origine animala, de la oua si lactate pina la mierea de albine. Retetele care nu contin oua, precum si cele de tip vegan sint indicate prin semne grafice, pentru a putea fi identificate cu usurinta. De la aperitive si supe pina la garnituri, salate si dulciuri, puteti crea o diversitate de meniuri originale sau traditionale. Cartea include o serie de casete cu informatii despre ingredientele-cheie ale bucatariei vegetariene: soia, uleiul de masline, ierburile aromatice si condimentele ce dau un gust deosebit preparatelor.

Cartea "199 de retete vegetariene" a fost publicata in categoria Arta culinara / Bucatarie vegetariana si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. Se poate cumpara cartea 199 de retete vegetariene prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "199 de retete vegetariene" este de 23.96 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret 199 de retete vegetariene : cu planse color

Bucataria de post
Lena Marchis