101 povesti vindecatoare pentru adulti. Folosirea metaforelor in terapie

Editura Trei
55,00 Lei

Colectia: Psihologie-Psihoterapie

Recenzie 101 povesti vindecatoare pentru adulti. Folosirea metaforelor in terapie

Metaforele sunt recunoscute drept un element esenţial al artei comunicării terapeutice eficiente. Dar cum să spui poveşti care să capteze clientul în mod eficient? Unde să găseşti materialele sau sursele pentru a crea poveşti adecvate? Volumul de faţă răspunde la aceste întrebări şi oferă un ghid pentru povestitul eficient şi utilizarea vocii povestitorului în cel mai propice mod spre a antrena clientul şi a începe călătoria vindecării.
Pentru psihoterapeuţii experimentaţi, acest volum aduce o diversitate de noi poveşti pe baza cărora să se poată crea metafore terapeutice pline de sens. Oferă tehnici pentru a ascuţi abilităţile, a spori comunicarea şi a creşte eficienţa şi plăcerea a ceea ce facem. Pentru psihoterapeuţii începători, care tocmai descoperă puterea metaforelor terapeutice, această carte oferă proceduri detaliate, exemple de caz şi o colecţie bogată de poveşti terapeutice pe care le pot aplica imediat în munca lor, indiferent care le este fundalul teoretic.

George W. Burns este psiholog clinician şi director la Milton Erickson Institute of Western Australia. Este, de asemenea, formator şi conferenţiar universitar și autorul a şapte cărţi dedicate poveştilor terapeutice, depresiei ori aplicării meditaţiei zen pentru îmbunătăţirea sănătăţii mentale. Editura Trei a mai publicat volumul său 101 poveşti vindecătoare pentru copii şi adolescenţi, foarte bine primit de cititori.

"De o vreme încoace un prieten întreba dacă avuseseră d ■ prima ceartă. Spunea că o relaţie nu şi-a testat esenţa până când un cuplu nu a înfruntat un conflict..." Continuare...

"Cu o ocazie, un guru renumit în lume veni să-i viziteze org şui. Se spunea despre el că evoluase dintr-o lungă descendenţa de predare de învăţături şi că era onorat de mulţi...." Continuare...

Cartea "101 povesti vindecatoare pentru adulti. Folosirea metaforelor in terapie" a fost publicata in categoria Psihologie / Psihoterapie si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 17.03.2014. A fost scrisa de George W. Burns si a fost publicata de editura Trei. Se poate cumpara cartea 101 povesti vindecatoare pentru adulti. Folosirea metaforelor in terapie prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "101 povesti vindecatoare pentru adulti. Folosirea metaforelor in terapie" este de 55 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-707-582-6
Pagini: 512

Pret 101 povesti vindecatoare pentru adulti. Folosirea metaforelor in terapie