100 de retete si meniuri

100 de retete si meniuri

14,91 Lei

Recenzie 100 de retete si meniuri

La douăzeci de ani după publicarea celebrei Mănânc, slăbesc şi mă menţin (apărută la editura Litera în 2009), Michel Montignac vă oferă 100 de noi reţete, care vă vor ajuta să aplicaţi zi de zi o metodă datorită căreia mai mult de 25 de milioane de persoane au reuşit să slăbească şi să se menţină în formă. Prima parte, teoretică, sintetizează principiile de bază pe care trebuie să le urmaţi, iar în partea a doua veţi găsi meniuri detaliate, de urmat timp de 8 săptămâni. Toate reţetele au un indice glicemic scăzut şi sunt adaptate atât pentru faza întâi a metodei (cea în care slăbiţi), dar şi pentru cea de-a doua (cea în care greutatea se stabilizează).

Cu idei inovatoare de antreuri, feluri principale şi deserturi, cartea se adresează tuturor celor care vor să slăbească, să se menţină în formă sau pur şi simplu să mănânce bine şi sănătos.

Cartea "100 de retete si meniuri" a fost publicata in categoria Arta culinara / Carte de bucate si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Michel Montignac si a fost publicata de editura Litera International. Se poate cumpara cartea 100 de retete si meniuri prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "100 de retete si meniuri" este de 14.91 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret 100 de retete si meniuri

Retete exotice
Dana Verescu